Σύμφωνα με μία νέα έκθεση παγκόσμιου μεριδίου αγοράς, η Xiaomi είχε το καλύτερό τρίμηνο στην ιστορία της και βρίσκεται σε απόσταση αναπνοής από την Apple.

Η Xiaomi βρίσκεται σε ανοδική περίοδο καθώς η παγκόσμια αγορά smartphone συνεχίζει να ανακάμπτει από την πανδημία. Όπως αναφέρει η εταιρεία Strategy Analytics, η Xiaomi κατέκτησε την τρίτη θέση στο παγκόσμιο μερίδιο αγοράς για το πρώτο τρίμηνο του 2021 και βρίσκεται μόλις δύο ποσοστιαίες μονάδες πίσω από την Apple. Ωστόσο, μια νέα αναφορά δείχνει ότι η απόδοση της Xiaomi είναι ακόμη καλύτερη από το αναμενόμενο.

Η εταιρεία Canalys κυκλοφόρησε τα δικά της ευρήματα αναφορικά με τα μερίδια αγοράς smartphone τα οποία δείχνουν πως το Q1 2021 για την Xiaomi ήταν το καλύτερο στην ιστορία της με αύξηση 62% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Η κινέζικη εταιρεία βρίσκεται στην τρίτη θέση με 49 εκατομμύρια αποστολές, που ισοδυναμούν με το 14% του μεριδίου αγοράς.

xiaomi-q1-2021-kalitero-trimino-2.jpg.b402de2808a0f9886b67817cf1e19955.jpg

Σύμφωνα με πληροφορίες, η Apple στη δεύτερη θέση απέστειλε 52,4 εκατομμύρια τηλέφωνα το ίδιο τρίμηνο, αντιπροσωπεύοντας μερίδιο 15% στην παγκόσμια αγορά. Αυτό δείχνει πως η διαφορά μεταξύ Xiaomi και Apple είναι πάρα πολύ μικρή αυτήν τη στιγμή και υπάρχει πιθανότητα να δούμε στα αποτελέσματα του δεύτερου τριμήνου τον κινέζο κατασκευαστή να περνάει στη δεύτερη θέση. Και με συσκευές όπως τη σειρά Redmi Note 10, δεν θα προκαλούσε έκπληξη αν όντως συνέβαινε αυτό.

Στην πρώτη θέση βρίσκεται με ξεκάθαρο προβάδισμα η Samsung με μερίδιο αγοράς 22% και 76,5 εκατομμύρια αποστολές κατά τη διάρκεια του τριμήνου, αύξηση 28% σε σύγκριση με πέρυσι. Η Oppo και Vivo ολοκλήρωσαν την πεντάδα, με 11% και 10% μερίδιο, με ανάπτυξη που ισοδυναμεί με 60% και 48% αντίστοιχα. Η Canalys τόνισε επίσης πως μετά την απόφαση της LG να αποσυρθεί από την αγορά smartphone, εταιρείες όπως Motorola, ZTE, TCL και Nokia θα έχουν περισσότερες ευκαιρίες ανάπτυξης, ειδικά στην αγορά των ΗΠΑ.

Όπως εξηγεί αναλυτής της Canalys, πλέον βρισκόμαστε σε μια νέα εποχή στην αγορά smartphone. Η επιθετική τιμολόγηση και η στρατηγική διάθεσης των προϊόντων στην αγορά είναι πλέον πιο σημαντικά από τη διαφοροποίηση του υλικού.