Με την δημιουργία υπο-brands να γίνεται "μόδα" ανάμεσα στις τάξεις της βιομηχανίας των smartphones, εταιρίες όπως BKK και Huawei λανσάρουν τα δικά τους sub-brands όπως Oppo, Vivo, OnePlus και Honor.

H Χiaomi που ήδη διατηρεί το δικό της ξεχωριστό υπο-brand με το όνομα "POCO", ανακοίνωσε ότι η "Redmi" διαχωρίζεται από την μητρική εταιρία, παίρνοντας της μορφή μίας ξεχωριστής "υπο-μάρκας" για τις ανάγκες της παγκόσμιας αγοράς.

Kίνηση μάλλον αναμενόμενη, δεδομένου ότι τα Redmi και Redmi Note βρίσκονται μεταξύ των δημοφιλέστερων συσκευών στο ρόστερ της κινεζικής εταιρίας, επιτρέποντας στην Xiaomi να τα προωθήσει αποτελεσματικότερα σε συγκεκριμένες αγορές και κοινό. Με τα POCO να καλύπτουν την mid-range αγορά προσφέροντας οικονομικότερες high-end συσκευές, η Redmi αναμένεται να εστιάσει σε budget συσκευές, όσο η Xiaomi θα συνεχίζει να ρίχνεται στην "μάχη" της αγοράς ναυαρχίδων με την σειρά Mi.

Φαινομενικά τουλάχιστον, μια έξυπνη απόφαση της Xiaomi η οποία θέλει μεγαλύτερη διείσδυση στο δυτικό κοινό, όντας ακόμη "φρέσκια" εταιρία σε αυτές τις αγορές. Με την επίσημη είδηση για τον διαχωρισμό τον brands, να δίνεται στην δημοσιότητα μέσω ενός post στην κινεζική social πλατφόρμα Weibo, η Redmi είναι επίσης έτοιμη να ανακοινώσει ένα smartphone με 42 ΜP κάμερα, στις 10 Ιανουαρίου.

Techradar

  • Like 1