H Xiaomi, ο τέταρτος μεγαλύτερος κατασκευαστής smartphone στον κόσμο, έγινε αυτή την εβδομάδα στόχος αρνητικής δημοσιότητας εξαιτίας της απόφασής του να εισάγει διαφημίσεις μέσα από το γραφικό περιβάλλον MIUI που ενσωματώνει σε κάθε συσκευή της. 

Όπως ανέφερε χρήστης του Reddit, η συχνότητα με την οποία εμφανίζονται διαφημίσεις στο περιβάλλον ενός Xiaomi smartphone έχει μεγαλώσει, με αυτές να εντοπίζονται κυρίως στις εφαρμογές της κινεζικής εταιρείας όπως την εφαρμογή μουσικής αλλά ακόμα και στο μενού ρυθμίσεων. Σε απάντηση της στο σχετικό ερώτημα της ιστοσελίδας The Verge, η Xiaomi αναφέρει ότι «οι διαφημίσεις ήταν και θα παραμείνουν κομμάτι των Internet υπηρεσιών της εταιρείας και του επιχειρηματικού μοντέλου που ακολουθεί. Ταυτόχρονα θα προσφέρουμε στους χρήστες μας την επιλογή απενεργοποίησης των διαφημίσεων, βελτιώνοντας συνεχώς την προσέγγισή μας στο που θα εμφανίζονται και πότε. Η φιλοσοφία μας είναι ότι οι διαφημίσεις πρέπει να είναι διακριτικές και ότι οι χρήστες θα πρέπει να έχουν πάντα την επιλογή να λαμβάνουν λιγότερες προτάσεις χρήσης υπηρεσιών και προϊόντων»

xiaomi.jpg.d3f6ce164a911327df6ef989ae4451a9.jpg

 Όσοι γνωρίζουν τη Xiaomi, γνωρίζουν καλά ότι στο επιχειρηματικό σχέδιο της εταιρείας δεν είναι προτεραιότητα το κέρδος από τις πωλήσεις συσκευών, με μοντέλα όπως το Pocophone F1 το οποίο διακρίνεται για τα πολύ καλά του τεχνικά χαρακτηριστικά σε συνδυασμό με μια εξαιρετική τιμή. Σκοπός της κινεζικής εταιρείας είναι να φέρει περισσότερους χρήστες στο οικοσύστημα της προκειμένου αυτοί να χρησιμοποιήσουν τις υπηρεσίες της. Σύμφωνα όμως με το Verge, κάτι τέτοιο ίσως κρύβει τον κίνδυνο να απαξιώσει το ίδιο της το προϊόν δυσαρεστώντας τους χρήστες στην περίπτωση που η εμφάνιση των διαφημίσεων γίνει πιο επιθετική. Σύμφωνα μάλιστα με τον ίδιο τον χρήστη του Reddit, η εμφάνιση των διαφημίσεων και των προτάσεων, δε σταμάτησε ακόμα και όταν αυτός επέλεξε την κατάργησή τους από τις ρυθμίσεις.

TheVerge