H Κινέζικη εταιρεία Meitu που κατασκευάζει smartphones και βρίσκεται πίσω από το γνωστό selfie app με το χαρακτηριστικό «Magical AI Beautification» ανακοίνωσε ότι κατέληξε σε στρατηγική συμφωνία με την Xiaomi.

Από εδώ και στο εξής, η Xiaomi θα έχει την άδεια χρήσης του εμπορικού σήμα της Meitu, των τεχνολογιών και του hardware της, και για τα επερχόμενα κινητά της Meitu, η Xiaomi θα αναλάβει τον σχεδιασμό, την έρευνα και ανάπτυξη, την παραγωγή, την λειτουργία της επιχείρησης, τις πωλήσεις και το μάρκετινγκ.

H Meitu θα αναλάβει να βοηθήσει την Xiaomi να ενσωματώσει τους σχετικούς με τις φωτογραφήσεις αλγόριθμους της και τις τεχνολογίες της στα κινητά της. Η Meitu δήλωσε ότι η αποστολή της ήταν "να εμπνεύσει περισσότερους ανθρώπους να εκφράσουν την ομορφιά τους" και το διοικητικό συμβούλιο της αποφάσισε ότι μια συνεργασία με την Xiaomi θα τη βοηθήσει να επιτύχει την αποστολή της.

Η Meitu επισήμανε στην ανακοίνωσή της ότι είναι πιθανό τα οικονομικά της αποτελέσματα να δείξουν ότι οι απώλειες είναι περισσότερες σε σχέση με πέρυσι. Φέτος, αναμένεται να καταγράψει καθαρές ζημιές μεταξύ $137 εκατομμυρίων και $173 εκατομμυρίων, αρκετές περισσότερες σε σύγκριση με τις περσινές ζημιές, ύψους $28 εκατομμυρίων. Μέρος των ζημιών, αποδόθηκε στο γεγονός ότι κυκλοφόρησε μόνο ένα smartphone φέτος σε αντίθεση με τα πέντε που είχε κυκλοφορήσει τη περασμένη χρονιά. Λαμβάνοντας υπόψη τη φθίνουσα πορεία της, η συμφωνία με την Xiaomi ήρθε την κατάλληλη εποχή. «Με μια τέτοια στρατηγική εταιρική σχέση, μπορούμε να εστιάσουμε τις προσπάθειές μας στην ανάπτυξη τεχνολογιών επεξεργασίας εικόνας επόμενης γενιάς, αξιοποιώντας παράλληλα την οικονομική επιφάνεια του εταίρου μας στην έρευνα και ανάπτυξη, στη διαχείριση της αλυσίδας εφοδιασμού και στην ειδικότητα του στη λιανική πώληση» διαβάζουμε στην ανακοίνωση της Meitu.

Όσον αφορά στην Xiaomi, πέρα από τις τεχνολογίες της Meitu που θα βρουν τον δρόμο τους προς τα προϊόντα της, θα βρεθεί σε θέση να δοκιμάζει τεχνολογίες με όχημα ένα νέο sub-brand καθώς προσπαθεί να κερδίσει ακόμα μεγαλύτερο μερίδιο στην Ευρωπαϊκή αγορά αλλά και σε άλλες αγορές.

Engadget