Η Amazon από ότι φαίνεται μελλοντικά, θα παραδίδει η ίδια τα δέματα των παραγγελιών που κάνουν οι καταναλωτές στο online κατάστημα της.

Αυτό σημαίνει ότι οι συσκευασίες Amazon ενδεχομένως θα φτάνουν στους καταναλωτές με… φορτηγά που διαθέτουν τη δική της ονομασία, αντί για τις ονομασίες FedEx ή UPS που χρησιμοποιούνται σήμερα στη πλειοψηφία των περιπτώσεων.

 

Η εταιρεία ήδη δοκιμάζει την δική της υπηρεσία στη Νέα Υόρκη, στο Σαν Φρανσίσκο και στο Λος Άντζελες που για την ώρα έχει την ονομασία “the last mile”. Χρησιμοποιώντας την δική της υπηρεσία ταχυμεταφορών (κούριερ), οι πελάτες της Amazon θα απολαμβάνουν αρκετά οφέλη, μεταξύ των οποίων η μείωση των καθυστερήσεων –όπως συμβαίνει με τις άλλες εταιρείες σε προϊόντα μεγάλης ζήτησης- και οι αυθημερόν παραδόσεις (θα μπορούσαν να γίνονται και μεταμεσονύχτιες παραδόσεις, κάτι που δεν γίνεται σήμερα).

 

Η Amazon αυτή τη περίοδο θέλει να στελεχώσει τη νέα υπηρεσία ταχυμεταφορών και σε μία αγγελία γράφει: "Η Amazon αναπτύσσεται με μεγαλύτερη ταχύτητα από τις UPS και FedEx, οι οποίες είναι υπεύθυνες για τη παράδοση της πλειοψηφίας των πακέτων μας. Με αυτό το ρυθμό, η Amazon δεν μπορεί να συνεχίσει να στηρίζεται αποκλειστικά στις λύσεις που παρέχονται μέσω των παραδοσιακών πάροχων logistics.

Κάτι τέτοιο θα περιορίσει την ανάπτυξή μας, θα αυξήσει τα κόστη και θα εμποδίσει την καινοτομία στις δυνατότητες παράδοσης. Το “τελευταίο μίλι” είναι η λύση στα παραπάνω. Είναι ένα πρόγραμμα το οποίο πρόκειται να φέρει επανάσταση στον τρόπο που οι αποστολές παραδίδονται σε εκατομμύρια πελάτες".

 

Link.png Site: SlashGear