Η Amazon αναπτύσσει μια αυτόνομη εφαρμογή για την παρακολούθηση ζωντανών αθλητικών αγώνων, σύμφωνα με δημοσίευμα του The Information.

Η κίνηση αυτή σηματοδοτεί τη συνεχή επένδυση της Amazon προς το Prime Video και το ζωντανό αθλητικό περιεχόμενο. Εάν τελικά κυκλοφορήσει, η ανεξάρτητη εφαρμογή θα αναδείξει καλύτερα το αθλητικό περιεχόμενο της Amazon, το οποίο επί του παρόντος περιλαμβάνεται στην κύρια πλατφόρμα Prime Video της εταιρείας ενώ η προβολή του γίνεται σε περιορισμένες χώρες και όχι όπου έχει παρουσία η υπηρεσία.

Το δημοσίευμα έρχεται λίγο μετά τη δήλωση του διευθύνοντος συμβούλου της Amazon,  Andy Jassy, ότι τα ζωντανά αθλητικά γεγονότα αποτελούν «ένα μοναδικό περιουσιακό στοιχείο» στο οποίο η εταιρεία του θα συνεχίσει να επενδύει. Οι τρέχουσες ζωντανές αθλητικές προσφορές της Amazon περιλαμβάνουν αποκλειστικά δικαιώματα για το Thursday Night Football του NFL, μαζί με ορισμένους αγώνες ποδοσφαίρου της Premier League, του Champions League και αγώνες μπέιζμπολ των Yankees. Η Amazon έχει επίσης επενδύσει σε επιπλέον αθλητικό περιεχόμενο για να συμπληρώσει τις διαθέσιμες ζωντανές μεταδόσεις, καθώς η εταιρεία ξεκίνησε πρωτότυπες αθλητικές εκπομπές τόσο στο Prime Video όσο και στην υποστηριζόμενη από διαφημίσεις streaming υπηρεσία, Freevee.

Είναι άγνωστο πότε η Amazon σχεδιάζει να λανσάρει την αυτόνομη αθλητική εφαρμογή ενώ είναι επίσης πιθανό η εταιρεία να βάλει στο ράφι όλο το project.

Τα σχέδια της Amazon για μια αυτόνομη αθλητική εφαρμογή υποδηλώνουν ότι η εταιρεία διερευνά νέους τρόπους για να αξιοποιήσει τις επενδύσεις της στις ζωντανές μεταδόσεις ως πρόσθετες ροές εσόδων. Λαμβάνοντας υπόψη το αυξανόμενο κόστος των δικαιωμάτων streaming, δεν θα αποτελούσε έκπληξη αν η εταιρεία σχεδίαζε να χρεώσει ένα ξεχωριστό τέλος συνδρομής για το αθλητικό περιεχόμενο με την αυτόνομη εφαρμογή. Είναι επίσης πιθανό η Amazon να αποφασίσει να προσφέρει μια ξεχωριστή συνδρομητική βαθμίδα που θα περιλαμβάνει αποκλειστικά το αθλητικό της περιεχόμενο.

Όπως έχει γίνει γνωστό, η Amazon επανεξετάζει τμήματα των μη κερδοφόρων τμημάτων της, γεγονός που οδήγησε στην κατάργηση πολλών τμημάτων και ρόλων. Ακόμη και εν μέσω αυτών των προσπαθειών περικοπής κόστους, η Amazon φαίνεται να έχει δεσμευτεί να αναπτύξει το Prime Video και το ζωντανό αθλητικό περιεχόμενο που η υπηρεσία προσφέρει.

Η Amazon δεν είναι η μόνη μεγάλη εταιρεία που θέλει να συνεχίσει να επενδύει σε ζωντανό αθλητικό περιεχόμενο, καθώς αντιμετωπίζει αυξανόμενο ανταγωνισμό από άλλους τεχνολογικούς γίγαντες που έχουν επίσης συνάψει συμφωνίες για streaming αγώνων. Την περασμένη εβδομάδα, το YouTube της Google εξασφάλισε το NFL Sunday Ticket σε μια συμφωνία-ορόσημο για τη streaming υπηρεσία. Επίσης, η Apple έχει αποκτήσει τα δικαιώματα των αγώνων της Major League Baseball και της Major League Soccer.