Στο χώρο του θεάματος θέλει να εισέλθει το Facebook, αφού σύμφωνα με ρεπορτάζ της εφημερίδας Wall Street Journal βρίσκεται σε συζητήσεις με διάφορα στούντιο του Χόλυγουντ για την παραγωγή σειρών, με στόχο να ξεκινήσει την προβολή τους στο τέλος του Καλοκαιριού.

Σύμφωνα με την γνωστή εφημερίδα Wall Street Journal, η εταιρεία του Mark Zuckerberg είναι διατεθειμένη να επενδύσει έως και $3 εκατομμύρια ανά επεισόδιο για σειρές με πρωτότυπο σενάριο. Επίσης είναι πρόθυμο να “βγάλει στον αέρα” και λιγότερο δαπανηρές παραγωγές που θα κοστίζουν μερικές εκατοντάδες χιλιάδες δολάρια το επεισόδιο.

 

Η εταιρεία επιθυμεί να προσεγγίσει το κοινό ηλικίας 13 με 34 ετών, αλλά κυρίως το κοινό 17-30 ετών, και επομένως θέλει να προβάλει σειρές –κάθε επεισόδιο θα έχει διάρκεια περίπου 30 λεπτών- όπως είναι οι Pretty Little Liars, Scandal και The Bachelor. Η γνωστή εφημερίδα υποστηρίζει πως το Facebook έχει ήδη στα σκαριά τη δραματική σειρά Strangers, την κωμική σειρά Loosely Exactly Nicole και το τηλεπαιχνίδι Last State Standing.

 

Το Facebook λοιπόν θέλει να ανταγωνιστεί το YouTube, το Hulu ή το Netflix που επενδύουν σε αυθεντικό περιεχόμενο για τα δίκτυα τους, και είναι σχεδόν σίγουρο πως το streaming τηλεοπτικό του πρόγραμμα θα συνοδεύεται από διαφημίσεις.

 

Το Snapchat έχει το δικό του πάντως πρωτότυπο περιεχόμενο, το οποίο προέρχεται από μεγάλα ονόματα του Χόλυγουντ όπως από τις εταιρείες Disney, MTV, MGM, Time Warner και A&E. Όμως τα σόου του Snapchat έχουν διαφορετικό φορμά αφού κάθε επεισόδιο διαρκεί από 3 έως 5 λεπτά.

 

Link.png Site: Engadget