Με κεντρικό σύνθημα «Το μέλλον είναι ιδιωτικό», ο Marck Zuckerberg, συνιδρυτής και CEO του Facebook, πραγματοποίησε πριν λίγο την κεντρική ομιλία του F8, του ετήσιου συνεδρίου της εταιρείας για προγραμματιστές.

Στις ανακοινώσεις που ξεχώρισαν, περιλαμβάνεται ο ανασχεδιασμός της εφαρμογής του Facebook στις mobile πλατφόρμες αλλά και της ιστοσελίδας του, ο σημαντικότερος τα τελευταία 5 χρόνια, αρχής γενομένης από το ίδιο το λογότυπο της εταιρείας που αποκτά ένα πιο «μοντέρνο σχεδιασμό». Η πρώτη τεράστια αλλαγή που προωθεί το Facebook με τον νέο ανασχεδιασμό, είναι η προώθηση των Groups και των Events, στην κεντρική εμπειρία που έχει ο χρήστης με την εφαρμογή, με το News Feed όπου εμφανίζονται οι ενημερώσεις από τους φίλους να περνάει σε δεύτερο ρόλο. Θέλοντας να δικαιολογήσει την αλλαγή αυτή, ο Zuckerberg ανέφερε ότι «υπάρχουν εκατοντάδες ενεργές ομάδες στο Facebook και όταν κάποιος βρει αυτές που τον ενδιαφέρουν, πολύ συχνά γίνονται ο λόγος που επισκέπτεται την ιστοσελίδα. Αυτό κάνουν ήδη 400 εκατομμύρια χρήστες του Facebook που ήδη αποτελούν μέρος κάποιας ομάδας». 

Στις mobile εφαρμογές όπου θα δούμε πρώτα τις αλλαγές, τα Groups βρίσκονται ακριβώς στη μέση της νέας μπάρας επιλογών. Επιλέγοντας το σχετικό εικονίδιο, ο χρήστης θα μπορεί να δει άμεσα τις τελευταίες εξελίξεις από τις ομάδες που ακολουθεί. Αναμενόμενα, το Facebook παρουσιάζει νέα εργαλεία για να προτείνει ομάδες που πιστεύει ότι θα ενδιαφέρουν τους χρήστες του, κάνοντας πιο εύκολη την ανακάλυψή τους. Μία άλλη δυνατότητα, αυτή με την ονομασία "Meet New Friends", αναλαμβάνει όπως φανερώνει και η ονομασία του, να βοηθήσει τους χρήστες του να κάνουν νέους φίλους. Για το σκοπό αυτό, το Facebook θα προτείνει στον κάθε χρήστη άλλους χρήστες που θα μπορεί να κάνει φίλους με βάση κοινά ενδιαφέροντα που έχουν αλλά και κάποια κοινή επαφή στον πραγματικό κόσμο. 

facebook_events_redesign_2.jpg.e70c77d2180458d0ba20499e76b0b3c5.jpg.d086fc2beeccc1bd43f65713ef45b0d0.jpgfacebook_events_redesign_1.jpg.4591585f09062ccbb5f01587482c4ea5.jpg.316021e11e5ddb706e3f29bee6639bc8.jpg

Η ίδια η εφαρμογή, διακρίνεται για το λιτό σχεδιασμό της, και την ελαχιστοποίηση χρήσης του μπλε χρώματος, με έμφαση να έχει δοθεί στην ταχύτητα. Οι κάτοικοι των Η.Π.Α θα είναι οι πρώτοι που θα έχουν πρόσβαση στη νέα έκδοση του Facebook app για Android και iOS ενώ ο ανασχεδιασμός της ιστοσελίδας θα ενεργοποιηθεί το Φθινόπωρο. Επιπλέον η εταιρεία αναφέρει ότι θα συνεχίσει να μελετά τους τρόπους με τους οποίους χειρίζονται οι χρήστες την εφαρμογή της προκειμένου να τους προσφέρει αυτό που επιθυμούν.

  • Like 2