Η εταιρεία βρίσκεται αυτή την περίοδο σε συζητήσεις με τους εκδότες, συμπεριλαμβανομένων των Buzzfeed, New York Times, National Geographic, για ένα νέο χαρακτηριστικό που έχει την ονομασία "Instant Articles" και το οποίο θα φέρνει θέματα ειδησεογραφίας και βίντεο απευθείας στο News Feed των χρηστών.
Σύμφωνα με την αναφορά της Wall Street Journal, το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο έχει προσφέρει στους εκδότες ένα εισοδηματικό μοντέλο, που θα τους επιτρέπει να κρατήσουν όλα τα έσοδα από τις διαφημίσεις που θα πουλάνε από μόνοι τους, καθώς και μερίδιο 70% από τις διαφημίσεις που θα πουλάει το Facebook για λογαριασμό τους. Στην αναφορά επίσης σημειώνεται, ότι το Facebook δεν κοιτάει να βγάλει χρήματα από τα Instant Articles, αλλά ελπίζει ότι το νέο χαρακτηριστικό θα κάνει τους χρήστες να περνούν περισσότερο χρόνο στο δίκτυο, κάτι που έμμεσα θα αυξήσει τα κέρδη του.
Site: GSMArena
ΣΧΟΛΙΑ (7)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση