Το Facebook δεν έχει εγκαταλείψει τα σχέδια του για την προβολή διαφημίσεων στο WhatsApp σύμφωνα με την ιστοσελίδα The Information.

Η ιστοσελίδα The Information αναφέρει ότι το Facebook πρόκειται να βάλει σε εφαρμογή το σχέδιο προβολής διαφημίσεων στη δημοφιλή υπηρεσία messaging, μόλις ολοκληρωθεί το μεγαλύτερο σχέδιο ενοποίησης των εφαρμογών ανταλλαγής μηνυμάτων του.

Οι νέες πληροφορίες έρχονται στο φως της δημοσιότητας μετά την αποκάλυψη της εφημερίδας The Wall Street Journal τον περασμένο Ιανουάριο ότι η εταιρεία «έβαλε στον πάγο» τα σχέδια διαφήμισης στο WhatsApp. Το Facebook είχε ανακοινώσει πριν από δύο χρόνια ότι ήθελε να ξεκινήσει την προβολή διαφημίσεων στο «Status» (Κατάσταση), ουσιαστικά μία εκδοχή του Stories στο WhatsApp.

Ένας εκπρόσωπος του Facebook επιβεβαίωσε στην ιστοσελίδα Engadget ότι οι «διαφημίσεις στην Κατάσταση παραμένουν μία μακροπρόθεσμη ευκαιρία για το WhatsApp». Η ιστοσελίδα The Information επίσης υποστηρίζει ότι έχει πληροφορίες για τον τρόπο που το Facebook θα μπορούσε να εφαρμόσει στοχευμένες διαφημίσεις στην κρυπτογραφημένο messaging app του. Η εταιρεία θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει τους τηλεφωνικούς αριθμούς για να τους «ταιριάξει» με λογαριασμούς στο Facebook και στο WhatsApp για να καθορίσει ποιες διαφημίσεις να προβάλλει στους χρήστες. Το σχέδιο του Facebook έχει πάντως ήδη αποδειχτεί αμφιλεγόμενο στο εσωτερικό της εταιρείας, με ορισμένα υψηλόβαθμα στελέχη να εκφράζουν επιφυλάξεις και την ανησυχία ότι ορισμένοι χρήστες του WhatsApp θα μπορούσαν να διαγράψουν τους λογαριασμούς τους στο Facebook.  

Τα σχέδια πάντως του Facebook ενδέχεται να αργήσουν να υλοποιηθούν, καθώς θα χρειαστούν χρόνια ενδεχομένως για να ενοποιήσει τις εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων ώστε να χρησιμοποιούν κοινή πλατφόρμα, και το WhatsApp ενδέχεται να απαιτεί το μεγαλύτερο διάστημα για την ενσωμάτωση του σύμφωνα με πληροφορίες του The Information.

Engadget