Τα νέα έρχονται μόλις λίγες μέρες μετά από την εγγραφή του Mark Zuckerberg στη νέα υπηρεσία

Δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε το Facebook να παίρνει μια ιδέα μιας άλλης πλατφόρμας και να την μεταφέρει στο δικό της οικοσύστημα. Σύμφωνα με αναφορές της New York Times, κάτι ανάλογο γίνεται πάλι με το Clubhouse, μια νέα startup υπηρεσία ηχητικών συζητήσεων μέσω προσκλήσεων. Για την ώρα ο ανταγωνιστής βρίσκεται στα πρώτα στάδια ανάπτυξης, οπότε είναι άγνωστο το πότε θα διατεθεί.

Τα νέα έρχονται μόλις λίγες μέρες μετά την εγγραφή του Mark Zuckerberg στο Clubhouse, που συμμετείχε σε ένα δωμάτιο χρηστών, όπου συζήτησε για το μέλλον της εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας. Η παρουσία του στην εφαρμογή προκάλεσε μεγάλη εντύπωση, κυρίως καθώς πρόκειται για ένα νεοσύστατο κοινωνικό δίκτυο. Αυτό κάνει το γεγονός, πως το Facebook εργάζεται σε κάτι αντίστοιχο, κάπως αναμενόμενο. Η εταιρεία έχει ήδη δανειστεί και εξελίξει ιδέες από άλλα κοινωνικά δίκτυα, κυρίως με τα Stories που πρόσθεσε αρχικά το Snapchat, όπως και τα Reels που είδαμε αρχικά στο TikTok.

Και το twitter φαίνεται να εργάζεται σε ανταγωνιστή του Clubhouse, το οποίο αποκαλεί Spaces και βρίσκεται ήδη σε beta στάδιο. Η ομάδα του Spaces εξαγόρασε την Breaker που έχει ιστορικό στα podcasts, λόγω της εξειδίκευσης στον χώρο για να βοηθήσουν στην ανάπτυξή του. Παράλληλα, και ο Mark Cuban εργάζεται στη δική του εφαρμογή Fireside. Όπως όλα δείχνουν, πολλοί στον χώρο τεχνολογίας πιστεύουν ότι οι υπηρεσίες ήχου θα παίξουν σημαντικό ρόλο στο μέλλον, προσπαθώντας να προλάβουν το trend.