Το Instagram κυκλοφόρησε επιτέλους την πρώτη του εφαρμογή για iPad, ανταποκρινόμενο στα πολυετή αιτήματα των χρηστών, με μια σημαντική διαφορά: η εφαρμογή ανοίγει απευθείας στα Reels.

Η Meta κυκλοφόρησε την πρώτη επίσημη εφαρμογή του Instagram για iPad, ικανοποιώντας ένα αίτημα χρηστών που εκκρεμούσε για 15 χρόνια! Η νέα εφαρμογή θα είναι διαθέσιμη από την Τετάρτη ως δωρεάν λήψη και φέρνει σημαντικές αλλαγές στη διεπαφή χρήστη.

Σε αντίθεση με την εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα, η έκδοση για iPad θα ανοίγει απευθείας στα Reels, τη λειτουργία σύντομων βίντεο της Meta που ανταγωνίζεται το TikTok. Αυτή η αλλαγή αποτελεί σημαντική απόκλιση από την παραδοσιακή ροή φωτογραφιών και βίντεο που αποτελεί την προεπιλεγμένη αρχική οθόνη στην εφαρμογή για smartphones.

"Έχουμε επανασχεδιάσει την εμπειρία για να αντικατοπτρίζει τον τρόπο που οι άνθρωποι χρησιμοποιούν σήμερα τις μεγαλύτερες οθόνες", ανέφερε το Instagram σε σχετική ανάρτηση στο ιστολόγιό του.

Οι χρήστες θα μπορούν να περιηγηθούν στις παραδοσιακές ροές φωτογραφιών και βίντεο μέσω ξεχωριστής καρτέλας. Η έκδοση για iPad περιλαμβάνει επίσης άλλα γνωστά χαρακτηριστικά του Instagram, όπως τα Stories και τα άμεσα μηνύματα.

image.png.407117b8d525a55759e9013691b24642.png

Η καθυστέρηση στην ανάπτυξη εφαρμογής για iPad οφειλόταν εν μέρει σε τεχνικές προκλήσεις. Στα πρώτα χρόνια ανάπτυξης της υπηρεσίας, οι μηχανικοί της εταιρείας έδιναν μεγάλη προσοχή στην ταχεία φόρτωση εικόνων, ακόμη και με αργές συνδέσεις στο διαδίκτυο, εμφανίζοντας μόνο όσα pixel ήταν απολύτως απαραίτητα για μια οθόνη τηλεφώνου. Αυτό σήμαινε ότι μια εικόνα που φαινόταν εξαιρετική στην εφαρμογή κινητού θα έμοιαζε θολή όταν μεγεθυνόταν για ένα iPad.

Επιπλέον, μια εφαρμογή για iPad θεωρούνταν χαμηλής προτεραιότητας για τις ομάδες των προγραμματιστών, καθώς το iPad δεν θεωρείται η κύρια συσκευή ενός καταναλωτή, γεγονός που σημαίνει ότι δεν ήταν πιθανό να προωθήσει σημαντική αύξηση των χρηστών. Ωστόσο, το iPad έχει σημειώσει σημαντική άνοδο στις πωλήσεις τα τελευταία χρόνια και αναμένεται να αποφέρει περισσότερα από 28 δισεκατομμύρια δολάρια στην Apple για το οικονομικό έτος που λήγει αυτόν τον μήνα.

Ο επανασχεδιασμός της εφαρμογής αναδεικνύει επίσης τη δημοτικότητα των Reels, των σύντομων βίντεο της Meta που μοιάζει πολύ με το TikTok της ByteDance. Τα Reels αποτελούν σημαντικό παράγοντα προσέλκυσης χρόνου και προσοχής τόσο στο Instagram όσο και στο Facebook. Τον περασμένο Νοέμβριο, η Meta ανέφερε ότι το 50% του χρόνου που δαπανάται στο Instagram αφορά τα Reels.

Το Instagram διαθέτει πλέον περισσότερους από 2 δισεκατομμύρια μηνιαίους χρήστες και εκτιμάται ότι αντιπροσωπεύει περίπου το 50% των συνολικών διαφημιστικών εσόδων της Meta.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Meta κυκλοφόρησε επίσης μια έκδοση της υπηρεσίας μηνυμάτων WhatsApp για iPad τον Μάιο επίσης μετά από 15 χρόνια.

Το Instagram για iPad είναι διαθέσιμο για κατέβασμα από εδώ.

 

  • Haha 2