Το βίντεο, που αναρτήθηκε και κατόπιν αφαιρέθηκε γρήγορα από το κανάλι της Meta στο YouTube, παρουσιάζει τη μελλοντική πλήρη σειρά έξυπνων γυαλιών της εταιρείας.
Με βάση αυτές τις πληροφορίες, η σειρά θα περιλαμβάνει τα κανονικά γυαλιά Ray-Ban Meta, τα Oakley Meta HSTN που κυκλοφόρησαν πρόσφατα, τα φημολογούμενα Oakley Meta Sphaera με προστασία ματιών και κεντρική κάμερα, καθώς και γυαλιά με οθόνη HUD στο ένα μάτι, που ελέγχονται από το περιβραχιόνιο sEMG της Meta, τα οποία φέρουν την ονομασία "Meta Ray-Ban" με τη λέξη "Display" από κάτω.
Αξίζει να σημειωθεί ότι δεν πρόκειται για πραγματική επαυξημένη πραγματικότητα (AR) και ως project είναι λιγότερο φιλόδοξο από το πρωτότυπο Orion που μας έδειξε πέρσι η εταιρεία. Το βίντεο δείχνει τη σταθερή οθόνη HUD, ορατή μόνο στο δεξί μάτι, να χρησιμοποιείται για το Meta AI και την πλοήγηση πεζών, καθώς και το περιβραχιόνιο να χρησιμοποιείται για σάρωση γραμμάτων με το δάχτυλο σε φυσική επιφάνεια για την απάντηση σε μηνύματα.
Ο Mark Gurman του Bloomberg είχε αναφέρει προηγουμένως ότι το προϊόν θα κοστίζει από 800 δολάρια.
Το γεγονός ότι η Meta λανσάρει έξυπνα γυαλιά με οθόνη HUD που ελέγχονται από το περιβραχιόνιο sEMG στο Connect 2025 δεν αποτελεί έκπληξη. Έγκυρα μέσα όπως το Bloomberg, το The Verge, το The Information, οι Financial Times και το CNBC είχαν όλα αναφέρει ότι η Meta σκοπεύει να κυκλοφορήσει μια τέτοια συσκευή φέτος, και τον Ιούλιο, ανακαλύφθηκαν εικόνες της συσκευής και του περιβραχιονίου με πρώιμο firmware.
Ωστόσο, αυτό που αποτελεί έκπληξη είναι το γεγονός ότι τα γυαλιά θα φέρουν το brand της Ray-Ban. Πέρυσι, το The Information είχε αναφέρει ότι τα γυαλιά θα κυκλοφορήσουν από τη Meta χωρίς την EssilorLuxottica, επειδή ο ιδιοκτήτης των Ray-Ban και Oakley "δυσανασχέτησε" με το πάχος που έπρεπε να έχουν οι βραχίονες των γυαλιών για να φιλοξενήσουν την οθόνη.
Σύμφωνα με την ίδια πηγή, τα γυαλιά θα ζυγίζουν 70 γραμμάρια, σε σύγκριση με τα 50 γραμμάρια των γυαλιών Ray-Ban Meta.
Υποθέτοντας ότι οι πληροφορίες του The Information ήταν ακριβείς, αυτό που μπορεί να άλλαξε τη γνώμη της EssilorLuxottica είναι η επένδυση της Meta ύψους 3 δισεκατομμυρίων ευρώ στην εταιρεία, αποκτώντας μερίδιο 3%, με αναφορές που υποδηλώνουν ότι η Meta εξετάζει περαιτέρω επένδυση για να αυξήσει το ποσοστό αυτό στο 5% με την πάροδο του χρόνου. Αυτό πιθανότατα δίνει στη Meta μεγαλύτερο λόγο στο ποια προϊόντα θα κυκλοφορήσουν με το πολύτιμο brand πολυτελείας της EssilorLuxottica.
Η απόφαση αυτή μπορεί να είχε ληφθεί νωρίτερα. Τον Ιανουάριο, οι Financial Times ανέφεραν ότι τα γυαλιά Ray-Ban Meta επόμενης γενιάς θα αποκτούσαν οθόνη φέτος.
Το brand Ray-Ban αναμένεται να οδηγήσει σε πολύ μεγαλύτερη απήχηση στους καταναλωτές απ' ό,τι αν η Meta προχωρούσε μόνη της, καθώς και τη δυνατότητα επίδειξης και πώλησης των γυαλιών σε χιλιάδες καταστήματα της EssilorLuxottica παγκοσμίως.
Η κύρια παρουσίαση του Meta Connect 2025 θα μεταδοθεί τα ξημερώματα της Πέμπτης, στις 3:00 ώρα Ελλάδος, ενώ μια μέρα μετά θα υπάρχει ειδική παρουσίαση για προγραμματιστές.
ΣΧΟΛΙΑ (5)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση