Το Twitter θα δώσει μεγαλύτερη έμφαση στη “ζωντανή” αναμετάδοση βίντεο, μέσα από τη συνεργασία με 16 εταιρείες παραγωγής οπτικοακουστικού περιεχομένου.

Στη συνεργασία περιλαμβάνονται οι BuzzFeed, Vox Media και Viacom, η οποία ανακοινώθηκε από το κοινωνικό δίκτυο λίγες ώρες μετά τη συμφωνία με το πρακτορείο Bloomberg, για τη δημιουργία μίας υπηρεσίας ειδήσεων που θα λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο.

 

Αν και πρόσφατα εξέπνευσε η συμφωνία που είχε το κοινωνικό δίκτυο με την αμερικανική ομοσπονδία ράγκμπι για την απευθείας αναμετάδοση των αγώνων που διεξάγονται κάθε Πέμπτη, με τις νέες συνεργασίας εξασφάλισε υψηλής ποιότητας οπτικοακουστικό υλικό, ένα σημαντικό ποσοστό από το οποίο είτε θα αναμεταδίδεται κατ’ αποκλειστικότητα μέσω του Twitter είτε θα δημιουργείται ειδικά γα τους χρήστες του.

 

Ανάμεσα σε αυτό το περιεχόμενο, περιλαμβάνεται η πρωινή εκπομπή MorningFeed από το BuzzFeed, μία εβδομαδιαία εκπομπή τεχνολογίας από το The Verge και μία πρωινή οικονομική εκπομπή από την εταιρεία Cheddar. Επίσης, μέσω της συμφωνίας με τη Live Nation, θα αναμεταδίδονται απευθείας συναυλίες, την ίδια στιγμή που άλλοι συνεργάτες θα “φέρουν” στην πλατφόρμα αγώνες γκολφ και κολεγιακού baseball.

 

Επιπλέον, το κοινωνικό δίκτυο επέκτεινε τη συμφωνία του με το NBA, ώστε το περιεχόμενο που ήδη καλύπτει να εμπλουτισθεί και με αγώνες του γυναικείου πρωταθλήματος, για τις επόμενες 3 σεζόν.

 

Link.png Site: Fortune