Το Twitter ανακοίνωσε ότι ο αριθμός εμφανίσεων για κάθε tweet είναι πλέον ορατός στην έκδοση της εφαρμογής σε iOS και Android ενώ θα κάνουν σύντομα την εμφάνισή τους και στην web έκδοση.

Η λειτουργία σας επιτρέπει να δείτε πόσες φορές κάποιος έχει δει το tweet σας ή οποιουδήποτε άλλου, αν και υπάρχουν μερικές εξαιρέσεις.

Μέσω της εφαρμογής, μπορείτε να βλέπετε πλέον τον μετρητή των εμφανίσεων, δίπλα σ’ αυτό με τον αριθμό των σχολίων, των retweets και των likes. Πάντως σύμφωνα με το ίδιο το Twitter, δεν θα έχει κάθε tweet ορατό μετρητή εμφανίσεων. Τα tweets του Community, τα tweets του Twitter Circle και τα "παλαιότερα" tweets δεν θα έχουν διαθέσιμα αυτά τα δεδομένα.

Για το τι μετράει ως προβολή, φαίνεται ότι είναι ουσιαστικά κάθε φορά που το tweet σας εμφανίζεται στην οθόνη κάποιου, ακόμα και στη δική σας. Το Twitter αναφέρει χαρακτηριστικά 

Οποιοσδήποτε βλέπει το Tweet σας μετράει ως 1 εμφάνιση, ανεξάρτητα από το πού βλέπει το Tweet σας (π.χ. Αρχική σελίδα, Αναζήτηση, Προφίλ, Tweet ενσωματωμένα σε άρθρα κ.λπ.), αν σας ακολουθεί ή όχι. Ακόμα και ένας συντάκτης που βλέπει το δικό του Tweet μετράει ως εμφάνιση.

Προσθέτει επίσης ότι το να κοιτάτε ένα tweet από το web και στη συνέχεια να το κοιτάτε στο smartphone σας, θα μετράει ως δύο προβολές.

Όταν η λειτουργία άρχισε αρχικά να κυκλοφορεί το βράδυ της Τετάρτης, ήταν σημαντικά πιο περιορισμένη, με αναφορές να κάνουν λόγο για εμφάνιση του αριθμού των προβολών μόνο στα tweets του χρήστη και όχι σε όλα. Αυτό φυσικά δεν ήταν κάτι καινούριο αφού εδώ και καιρό μπορείτε να ενεργοποιήσετε τα αναλυτικά στοιχεία για τον λογαριασμό σας και να δείτε πόσες "εμφανίσεις" έπαιρναν τα tweet σας. Όταν ο Musk ανακοίνωσε το χαρακτηριστικό την 1η Δεκεμβρίου, άφησε να εννοηθεί ότι προσπαθούσε να κάνει τις αναρτήσεις κειμένου και εικόνων της πλατφόρμας σαν αναρτήσεις βίντεο, οι οποίες είχαν ήδη δημόσιο μετρητή προβολών. Είπε επίσης ότι έχει σκοπό να δείξει πόσο "ζωντανή" είναι η πλατφόρμα και ότι το να κοιτάμε μόνο τις απαντήσεις και τα likes δεν μας δίνει την πλήρη εικόνα.

Η προσθήκη περισσότερων δημόσια ορατών πληροφοριών σε ένα κοινωνικό δίκτυο στην πραγματικότητα έρχεται σε αντίθεση με πρόσφατες ενέργειες άλλων εταιρειών. Πέρυσι, το Instagram και το Facebook άρχισαν να επιτρέπουν στους χρήστες να αποκρύπτουν τον αριθμό των likes που παίρνουν οι αναρτήσεις τους, μια λειτουργία που δοκίμαζαν εδώ και χρόνια. Ακόμα και το YouTube, του οποίου οι δημόσιοι αριθμοί προβολής αποτελούσαν καθοριστικό χαρακτηριστικό της πλατφόρμας, έχει αρχίσει να κρύβει κάποιες πληροφορίες. Το 2021, έκρυψε τους δημόσιους αριθμούς των dislikes, με τους δημιουργούς να είναι οι μόνοι που μπορούν να δουν πόσοι άνθρωποι είχαν πατήσει το κουμπί thumbs down στα βίντεό τους. 

  • Like 1