Το Twitter ανακοίνωσε την Παρασκευή ότι “κατέβασε” από την πλατφόρμα του τις διαφημίσεις της ρωσικής Kaspersky Lab, επισημαίνοντας ότι οι επιχειρηματικές πρακτικές της εταιρείας υπηρεσιών ψηφιακής ασφάλειας αντίκεινται στους κανόνες οι οποίοι διέπουν τις διαφημίσεις μέσω του κοινωνικού δικτύου.

Σύμφωνα με κατηγορίες που έχουν διατυπωθεί, το λογισμικό της εταιρείας μπορεί να χρησιμοποιηθεί για κατασκοπία εκ μέρους της Ρωσίας, γεγονός που οδήγησε τις ΗΠΑ να επιβάλουν εμπάργκο στη χρήση των προϊόντων της από τα κυβερνητικά δίκτυα.

Η Kaspersky Lab αρνήθηκε επανειλημμένως αυτές τις μομφές, αναφέροντας ότι προτίθεται να “ανοίξει” τον κωδικό της προς έλεγχο, ώστε οι ειδικοί να εντοπίσουν τα τρωτά σημεία στα προϊόντα της τα οποία μπορούν να εκμεταλλευθούν οι υπηρεσίες ασφαλείας. Επίσης, έχει αιτηθεί σε ομοσπονδιακό δικαστήριο την άρση της απαγόρευσης.

Ο συνιδρυτής της εταιρείας, Eugene Kaspersky, σε ένα post σημείωσε την έκπληξή του για την απόφαση του Twitter και καλεί την εταιρεία να την επανεξετάσει. “Δεν έχουμε παραβεί κάποιο γραπτό ή μη κανονισμό και οι πρακτικές μας ταυτίζονται με αυτές που χρησιμοποιούνται σε όλη την αγορά ψηφιακής ασφάλειας”, σημείωσε. Η αξιωματούχος της Υπηρεσίας Εθνικής Ασφάλειας των ΗΠΑ, Jeanette Manfra, δήλωσε ότι η υπηρεσία δεν έχει παρακινήσει τις αμερικανικές εταιρείες να “τιμωρήσουν” την Kaspersky.

«Ακολουθήσαμε ιδιαίτερα διαφανείς διαδικασίες και καταλήξαμε στην απόφαση να απαγορεύσουμε τα εν λόγω προϊόντα από τα κυβερνητικά δίκτυα», σημείωσε η ίδια. «Οι επιχειρήσεις λαμβάνουν τις δικές τους αποφάσεις». Να σημειωθεί ότι το Facebook από τον Ιανουάριο δεν περιλαμβάνει την Kaspersky Lab στη λίστα με τις προσφορές anti-virus στους χρήστες.

Reuters

  • Like 1