Η συνδρομή λέγεται πως θα ονομάζεται Twitter Blue και θα περιλαμβάνει κάποιες επιπλέον λειτουργίες.

Αρκετές ήταν οι φήμες τον τελευταίο καιρό για την προσθήκη μηνιαίας συνδρομής στο Twitter και μια νέα διαρροή αποκάλυψε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πακέτο που αναμένεται να φέρει η αμερικανική εταιρεία. Το πακέτο, το οποίο μάλλον θα ονομάζεται Twitter Blue, ίσως περιλαμβάνει λειτουργίες όπως κουμπί αναίρεσης tweet αλλά και μια νέα δυνατότητα που ονομάζεται Collections και θα βασίζεται στα αποθηκευμένα tweets.

Οι πληροφορίες έρχονται από την Jane Manchun Wong, η οποία αποκάλυψε επίσης πως η συνδρομή θα κοστίζει $2,99 μηναίως, αν και υπάρχουν υποδείξεις ότι ενδεχομένως να προσφερθούν συνδρομές μικρότερου ή υψηλότερου κόστους.

Ένα από τα προνόμια που θα έχουν οι συνδρομητές θα είναι μια εμπειρία ανάγνωσης ειδήσεων χωρίς διαφημίσεις. Το Twitter απέκτησε πρόσφατα το Scroll, μία υπηρεσία που αφαιρεί τις διαφημίσεις από τα άρθρα των ιστοσελίδων, πληρώνοντας ωστόσο ο χρήστης μία μηνιαία συνδρομή. Μία άλλη λειτουργία της συνδρομής του Twitter λέγεται πως θα είναι η δυνατότητα αναίρεσης των δημοσιευμένων tweets. Οι προηγούμενες διαρροές αναφέρουν πως ο χρήστης θα έχει ένα περιορισμένο χρονικό διάστημα κατά τη διάρκεια του οποίου θα μπορεί να διαγράψει ένα tweet.

Ακόμη ένα χαρακτηριστικό που αναφέρουν οι διαρροές είναι τα Collections. Πρόκειται ουσιαστικά για μία επέκταση της λειτουργίας αποθήκευσης αγαπημένων tweet, με την οποία ο χρήστης θα μπορεί να ταξινομεί τα tweets σε φακέλους για ευκολότερη αναζήτηση. Με τα μέχρι στιγμής δεδομένα και σύμφωνα με τα όσα λέγονται, η βασική εμπειρία Twitter δεν θα αλλάξει. Αυτή θα παραμείνει δωρεάν οπότε οι περισσότεροι χρήστες θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούν την πλατφόρμα όπως πριν.

Μία ενδεχόμενη πρόσθετη υπηρεσία στο συνδρομητικό πακέτο θα μπορούσε να είναι και το TweetDeck, το οποίο επί του παρόντος προσφέρεται δωρεάν. Το TweetDeck προσφέρει ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο αλλά και δυνατότητα παρακολούθησης του Twitter για συγκεκριμένες λέξεις και όρους.

Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να περιμένουμε για να δούμε πώς θα προωθηθεί το Twitter Blue (αν είναι αυτό το όνομά του), ποιο θα είναι το κόστος και αν το Twitter θα προσφέρει ή όχι μία περιορισμένη δοκιμαστική έκδοση, η οποία ενδεχομένως να μπορούσε να ήταν ένας αποτελεσματικός τρόπος ώστε να προσελκύσει τους χρήστες να εγγραφούν.