Η Yahoo έκλεισε συμφωνία με την Adobe για την προβολή διαφημίσεων σε αρχεία της μορφής PDF.

 

Η υπηρεσία θα δίνει τη δυνατότητα στους εκδότες ψηφιακού περιεχομένου να κερδίζουν χρήματα ενσωματώνοντας διαφημίσεις σχετικές με το περιεχόμενο ενός αρχείου PDF σε ένα πλαίσιο στο περιθώριο της σελίδας.

 

Με τον τρόπο αυτό, η Yahoo καταφέρνει να επεκτείνει τους χώρους όπου μπορεί να προβάλλει διαφημίσεις online μετά τις πρόσφατες συμφωνίες της με την εταιρεία online δημοπρασιών Ebay και τον όμιλο καλωδιακής τηλεόρασης Comcast.

 

Οι διαφημίσεις δεν θα εμφανίζονται στην εκτύπωση των PDF.

 

Είναι η πρώτη φορά που η Adobe επιτρέπει την ενσωμάτωση των λεγόμενων «dynamic adverts» σε PDF. Το περιεχόμενο των εν λόγω διαφημιστικών μηνυμάτων μπορεί να αλλάζει ανάλογα με το κοινό στο οποίο απευθύνεται ή για να διασφαλίζεται ότι ένας συγκεκριμένος χρήστης δεν βλέπει ποτέ την ίδια διαφήμιση δύο φορές.

 

Source.png Πηγή: imerisia.gr