Με στόχο να επικρατήσει, ήδη σκέφτεται εξτρά τρόπους για να προσελκύσει κοινό

Η πλατφόρμα τηλεδιάσκεψης Zoom είχε μια χρονιά ρεκόρ, με την τιμή της μετοχής της να αυξάνεται περισσότερο από 500 τοις εκατό, λόγω της δραματικής αύξησης απομακρυσμένων εργασιών που οφείλονται στην πανδημία. Αλλά σύμφωνα με πληροφορίες της The Information, η εταιρεία επιδιώκει να επεκταθεί πέρα από τις τηλεδιασκέψεις και σκοπεύει να προσφέρει υπηρεσίες email και ημερολογίου/calendar.

Η εταιρεία φέρεται να εργάζεται ήδη στο στήσιμο της υπηρεσίας email, που σύμφωνα με αναφορές θα ξεκινήσει τις δοκιμές μέσα στο επόμενο έτος. Από την άλλη, η εφαρμογή ημερολογίου φαίνεται να βρίσκεται σε πρώιμο στάδιο ακόμη και δεν είναι σαφές ακόμη εάν έχει ξεκινήσει η ανάπτυξη. Παρόλα αυτά, και οι δύο ιδέες είναι έξυπνοι τρόποι ώστε να επικρατήσει η Zoom, ακόμη κι όταν λήξει η καραντίνα και οι υπηρεσίες τηλεδιασκέψεων δεν είναι απαραίτητες.

Πολλοί από τους  ανταγωνιστές του Zoom προσφέρουν μια πλατφόρμα τηλεδιάσκεψης σε συνδυασμό με άλλες εταιρικές εφαρμογές, με τις Microsoft και Google να είναι οι αυτοί που προσφέρουν τα δύο μεγαλύτερα και ολοκληρωμένα πακέτα : Office 365 και Workspace αντίστοιχα. Και οι δύο πλατφόρμες προσφέρουν ημερολόγιο, email και τηλεδιάσκεψη, οπότε είναι λογικό το Zoom να επικεντρωθεί σε αντίστοιχες λειτουργίες email και ημερολογίου, προσπαθώντας να γίνει επίσης μια ολοκληρωμένη σουίτα εργαλείων κι όχι απλά ένα εργαλείο για μια συγκεκριμένη χρήση.

Αυτό ενισχύεται και από τις πληροφορίες της The Information που κάνουν λόγο για νέες θέσεις εργασίας με "εντυπωσιακά χαρακτηριστικά συζητήσεων/chat" και ενοποίηση με άλλες εφαρμογές όπως Asana και Dropbox. Βέβαια δε θα είναι παράλογο να μην βιαστεί και να περιμένει να δει πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα, με την επερχόμενη επιστροφή στη καθημερινότητα κι αν οι τηλεδιασκέψεις παραμείνουν ένα σημαντικό εργαλείο στην επαγγελματική καθημερινότητα πολλών ανθρώπων.