Η πρόθεση της Microsoft να κάνει το Bing πιο κοινωνικό είχε ήδη διαφανεί από παλαιότερη αναβάθμιση με την οποία είχε εγκαινιάσει τη συνεργασία της με το Facebook, ενσωματώνοντας το Like στα αποτελέσματα αναζήτησης. Η νέα αναβάθμιση της υπηρεσίας όμως φέρνει ακόμη περισσότερα χαρακτηριστικά κοινωνικής δικτύωσης, φιλοδοξώντας με αυτό τον τρόπο να διεκδικήσει ακόμη μεγαλύτερο μερίδιο σε μια αγορά όπου η Google εξακολουθεί να διατηρεί τον πρώτο λόγο.

 

Πιο συγκεκριμένα, οι αλλαγές που ανακοίνωσε η Μicrosoft για το Bing είναι πολλές και περιλαμβάνουν χαρακτηριστικά όπως:

 

  • Μεγαλύτερη ενσωμάτωση των Likes στα αποτελέσματα αναζήτησης.
  • Γενικότερη αξιοποίηση του Facebook στις αναζητήσεις ώστε ανάλογα με το θέμα της αναζήτησης να εμφανίζονται σχετικές πληροφορίες από τους φίλους του (π.χ. η αναζήτηση για μια πόλη θα εμφανίζει τα ονόματα των φίλων που ζουν εκεί).
  • Εισαγωγή αυτού που η Μicrosoft αποκαλεί «Συλλογική νοημοσύνη» (Collective IQ), όπου τα αποτελέσματα αναζήτησης επηρεάζονται από τις προτιμήσεις και τη γνώμη ανθρώπων που δεν βρίσκονται στον κοινωνικό κύκλο του χρήστη. Εδώ περιλαμβάνεται η προβολή δημοφιλών ιστοχώρων βάσει του συνολικού αριθμού Likes που έχουν συγκεντρώσει, άρθρα και σελίδες του Facebook. Επίσης, στο ίδιο σημείο γίνεται και αναφορά στα μηνύματα εταιρειών, τα οποία πάντως δεν διευκρινίζεται αν είναι διαφημιστικά ή αν αντλούνται με κάποιον άλλο τρόπο.
  • Αναβαθμισμένη Bing toolbar, που όμως το μόνο νέο χαρακτηριστικό που περιλαμβάνει είναι ένα μάλλον αδιάφορο κουμπί που επιτρέπει στο χρήστη να κάνει Like σε όποια ιστοσελίδα θέλει.

Link.png Site: The Next Web

Link.png Site: Neowin