Το Outlook είναι μια δημοφιλής υπηρεσία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από τη Microsoft. Έχει περίπου 500 εκατομμύρια χρήστες σε όλο τον κόσμο.

Δεδομένου ότι ο καθένας μπορεί να χρησιμοποιήσει το Outlook δωρεάν, η πλατφόρμα εμφανίζει κάποιες διαφημίσεις για τους χρήστες. Ωστόσο, φαίνεται ότι η Microsoft κάνει πιο επιθετική τη στρατηγική εμφάνισης διαφημίσεων για τους χρήστες των εφαρμογών iOS και Android του Outlook.

Για όσους δεν είναι εξοικειωμένοι, το Outlook παρέχει δύο επιλογές φίλτρων για τα εισερχόμενα μηνύματα. Η πρώτη επιλογή, η οποία ονομάζεται "Focused", εμφανίζει μόνο τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θεωρούνται σημαντικά, ενώ η επιλογή "Other" εμφανίζει όλα τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Προηγουμένως, η εφαρμογή του Outlook έδειχνε διαφημίσεις μόνο στην καρτέλα "Άλλα" για τους δωρεάν χρήστες.

Τώρα όμως τα πράγματα αλλάζουν. Όπως σημειώνει το The Verge, η εφαρμογή του Outlook για κινητά εμφανίζει περισσότερες διαφημίσεις σε περισσότερα σημεία. Ακόμα και όταν πατάτε την καρτέλα "Focus", θα εξακολουθείτε να βλέπετε διαφημίσεις, οι οποίες μπορούν εύκολα να εκληφθούν ως ένα πραγματικό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Με άλλα λόγια, οι χρήστες του δωρεάν Outlook δεν μπορούν πλέον να αποφεύγουν τις διαφημίσεις, εκτός αν πληρώσουν μια συνδρομή στο Microsoft 365.

Εκπρόσωπος της Microsoft επιβεβαίωσε ότι οι δωρεάν χρήστες θα βλέπουν περισσότερες διαφημίσεις στην εφαρμογή του Outlook. Παρόλο που οι χρήστες μπορούν να κάνουν scrolling για να αγνοήσουν και να αποκρύψουν μια διαφήμιση, η εφαρμογή θα εμφανίσει άλλη μία στο ίδιο σημείο μετά από σύντομο χρονικό διάστημα.

Αναμενόμενα η νέα πολιτική της Microsoft έχει δημιουργήσει αντιδράσει μεταξύ των χρηστών αφού λίγο πολύ σε κανέναν δεν αρέσουν οι ενοχλητικές διαφημίσεις. Η εφαρμογή Microsoft Outlook για iOS, η οποία έχει βαθμολογία 5 αστέρων στο App Store, έχει λάβει το τελευταίο διάστημα μερικές άκρως αρνητικές κριτικές λόγω της νέα πολιτικής των διαφημίσεων.

  • Sad 2