Κατά την διάρκεια του συνεδρίου προγραμματιστών της Microsoft, Build 2019, είχαμε την ευκαιρία να πάρουμε μία γεύση, χάρη σε ένα μικρό teaser video, από ένα νέο παιχνίδι επαυξημένης πραγματικότητας που βασίζεται στον κόσμο του Minecraft, και σήμερα, οι Microsoft και Mojang, για να γιορτάσουν την 10η επέτειο του εξαιρετικά δημοφιλούς παιχνιδιού, παρουσίασαν το Minecraft Earth.

Αν και στο παρακάτω βίντεο, παίρνουμε μία ιδέα για τις δυνατότητες του παιχνιδιού επαυξημένης πραγματικότητας, εντούτοις οι Mojang και Microsoft δεν αποκαλύπτουν και πολλά για το gameplay, οπότε θα χρειαστεί να περιμένουμε λίγο ακόμα για να μάθουμε περισσότερες λεπτομέρειες.

Αυτό πάντως που είναι κατανοητό, είναι ότι οι gamers, θα μπορούν να φέρουν στοιχεία και δημιουργίες από τον κόσμο του Minecraft στον πραγματικό κόσμο. Επίσης θα μπορούν να συλλέγουν πόρους, να ξεπερνούν εμπόδια και να ολοκληρώνουν «challenges» καθώς και να συνεργάζονται με άλλους παίκτες σε κατασκευές κ.ά. Οι παίκτες επίσης θα μπορούν να αντιμετωπίζουν και να συλλέγουν mobs στο Minecraft Earth. Ο τίτλος θα είναι free-to-play αλλά δεν θα υπάρχουν «loot boxes» και επομένως θα χρειαστεί να περιμένουμε μέχρι να μάθουμε το μοντέλο «monetization» που θα ακολουθήσει η Microsoft. Το καλοκαίρι πάντως περιμένουμε τις πρώτες «κλειστές beta» σε iOS και Android, και όσοι το επιθυμείτε μπορεί να δηλώσετε το ενδιαφέρον σας για να συμμετάσχετε.

Η Microsoft επίσης ανακοίνωσε ότι έχει πουλήσει μέχρι σήμερα 176 εκατομμύρια αντίτυπα του Minecraft, κάτι που σημαίνει ότι μέσα σε επτά περίπου μήνες (όταν και είχε ανακοινώσει ότι οι πωλήσεις έφτασαν τις 156 εκ.) πούλησε 20 εκατομμύρια αντίτυπα. Προφανώς, οι προσπάθειες για να διατηρήσει την «φρεσκάδα» του τίτλου, και να διατηρήσει και το ενδιαφέρον των gamers με προσθήκες όπως το online co-op Dungeons ήταν επιτυχημένες.

Να αναφέρουμε επίσης ότι πρόσφατα ανακοίνωσε και την δωρεάν, browser έκδοση του Minecraft. Η εταιρεία επίσης έκανε γνωστό ότι οι συνδρομητές χρήστες της έκδοσης Minecraft China ξεπέρασαν τους 200 εκατομμύρια.

SlashGear

Engadget

  • Like 2