Η Microsoft ανακοίνωσε πρόσφατα ότι το νέο της DirectSR Super Resolution API για το DirectX θα παρέχει ένα ενοποιημένο περιβάλλον χρήσης για τους προγραμματιστές που επιθυμούν να ενσωματώσουν/ εφαρμόσουν το χαρακτηριστικό Super Resolution στα παιχνίδια τους.

Αυτό σημαίνει ότι τα στούντιο ανάπτυξης παιχνιδιών δεν χρειάζεται πλέον να μπουν στη διαδικασία να επιλέξουν μεταξύ DLSS, FSR και XeSS ή να ξοδεύουν πρόσθετους πόρους για την υλοποίηση του χαρακτηριστικού, την αποσφαλμάτωση και την υποστήριξη πολλαπλών τεχνολογιών upscaling. Όμως αυτά δεν είναι μόνο καλά νέα για τους developers αλλά και για τους ίδιους τους παίκτες καθώς θα μπορούν να προχωρούν στην εκτέλεση της λειτουργίας upscaling σε όλα τα παιχνίδια DirectSR - ανεξάρτητα από το hardware που διαθέτουν.

DirectSR_1.jpg

Να αναφέρουμε, ότι την ώρα που τα AMD FSR και Intel XeSS μπορούν να «τρέξουν» σε όλες τις κάρτες γραφικών από όλους τους προμηθευτές, το NVIDIA DLSS είναι μία τεχνολογία αποκλειστική για το hardware της εταιρείας του Jen-Hsun “Jensen” Huang. Με την σχετική ανακοίνωση της, η Microsoft επιβεβαίωσε επίσης ότι το DirectSR δεν πρόκειται να αντικαταστήσει τα FSR, DLSS και XeSS καθώς βασίζεται σε τεχνολογίες που είναι ήδη διαθέσιμες και ότι στην ουσία ενοποιεί την πρόσβαση σε αυτές.

DirectSR_2.jpg

Αν και για να μάθουμε περισσότερες λεπτομέρειες θα χρειαστεί να περιμένουμε μέχρι τις 21 Μαρτίου όταν και η εταιρεία θα προχωρήσει σε επίσημες ανακοινώσεις (DirectX State of the Union) στα πλαίσια του GDC (Game Developers Conference) 2024, ο Joshua Tucker της Microsoft δήλωσε μέσω μίας ανάρτησης στο επίσημο blog: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που ανακοινώνουμε το DirectSR, το νέο μας API που σχεδιάστηκε σε συνεργασία με προμηθευτές hardware για GPUs για να επιτρέψει την απρόσκοπτη ενσωμάτωση της τεχνολογίας Super Resolution (SR) στην επόμενη γενιά παιχνιδιών. Το Super Resolution είναι μια τεχνική που χρησιμοποιεί τεχνολογία αιχμής για να αυξήσει την ανάλυση και την ποιότητα απεικόνισης στα παιχνίδια. Το DirectSR αποτελεί τον χαμένο κρίκο που περίμεναν οι developers στην προσέγγιση τους για την ενσωμάτωση του SR, παρέχοντας μια πιο ομαλή και αποτελεσματική εμπειρία που κλιμακώνεται σε όλο το φάσμα του hardware. To API επιτρέπει το SR μέσω ενός κοινού συνόλου εισόδων και εξόδων, επιτρέποντας από ένα ενιαίο τμήμα κώδικα την ενεργοποίηση ποικιλίας λύσεων από πολλαπλούς προμηθευτές, συμπεριλαμβανομένων των NVIDIA DLSS Super Resolution, AMD FidelityFX Super Resolution και Intel XeSS. Το DirectSR θα είναι σύντομα διαθέσιμο στο Agility SDK ως δημόσια προεπισκόπηση, η οποία θα επιτρέψει στους προγραμματιστές να το δοκιμάσουν και να παρέχουν σχόλια και απόψεις. Μην χάσετε το DirectX State of the Union στο GDC για να πάρετε μια γεύση από τους τρόπους που μπορεί να χρησιμοποιηθεί το DirectSR στα παιχνίδια σας!»

  • Like 3
  • Thanks 1