H Microsoft μπορεί να εξαλείψει την αναγκαιότητα χρήσης hardware 3D επιταχυντές γραφικών, σκοπεύοντας να μεταφέρει τις «γραφικές» εργασίες στον κεντρικό επεξεργαστή.

 

Σύμφωνα με έγγραφα της Microsoft, το σύστημα WARP10 ( Windows Advanced Rasterization Platform 10 ) που χρησιμοποιείται στα Windows 7, μπορεί να διαχειριστεί Direct3D 10 και 10.1 στην CPU.

 

Η δυνατότητα αυτή βελτιώνει σημαντικά τις επιδόσεις του συστήματος χωρίς να είναι απαραίτητη η παρουσία εξειδικευμένου hardware. To WARP10 διευκολύνει και επιτρέπει το γρήγορο rendering κάτω υπό συνθήκες οπού οι υλοποιήσεις hardware δεν είναι εφικτές, όπως όταν ο χρήστης δεν έχει Direct3D hardware, τρέχει σε περιβάλλον server ή έχει ξεμείνει από μνήμη στην κάρτα γραφικών.

 

Η Microsoft πάντως σπεύδει να τονίσει ότι WARP10 θα αποδώσει καλύτερα με τους σύγχρονους πολυπύρηνους επεξεργαστές. Επιπλέον, το WARP10 είναι σημαντικά ταχύτερο με το σύνολο εντολών SSE4.1

 

Φυσικά, το εξειδικευμένο hardware θα συνεχίσει να χρησιμοποιείται για περιπτώσεις κατασκευής 3D γραφικών αλλά και για το απαιτητικότατο gaming.

 

Source.png Πηγή: pcw.gr