Για τη συμβολή της τεχνολογίας αλλά και τις επιδόσεις του ίδιου του ομίλου στην περίοδο της πανδημίας, αναφέρθηκε σήμερα ο κ. Μιχάλης Τσαμάζ, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ σε συνέντευξη τύπου που πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά μέσω διαδικτύου.

Σύμφωνα με τον κ. Τσαμάζ, «τα δίκτυα της χώρας αντέχουν», με την αύξηση στην κίνηση είτε μιλάμε για τη σταθερή τηλεφωνία είτε για την κινητή, να είναι εκρηκτική εξαιτίας της απαγόρευσης κυκλοφορίας. Συγκεκριμένα η κίνηση data στη σταθερή τηλεφωνία σημείωσε αύξηση 50% από τις 24 Φεβρουαρίου έως τις αρχές Απριλίου, φτάνοντας αγγίζοντας ακόμα και τα 12 Petabytes στις 26 Μαρτίου. Αντίστοιχα η ημερήσια κίνηση φωνής έχει αυξηθεί το τελευταίο διάστημα κατά 45% όπως επίσης και οι αιτήσεις για αναβάθμιση σε πιο γρήγορες ευρυζωνικές συνδέσεις, χωρίς όμως να υπάρχουν αναλυτικότερες πληροφορίες. 

Στην κινητή τηλεφωνία, η ημερήσια κίνηση δεδομένων σχεδόν διπλασιάστηκε (+90%) φτάνοντας ακόμα και τα 800 terabytes την ημέρα κάτι που οφείλεται κυρίως στην προσφορά που τρέχει αυτές τις ημέρες με την δωρεάν παροχή 15 GB. Αρκετά μικρότερη είναι η αύξηση στην κίνηση φωνής που κυμαίνεται στο 10%. Τα στοιχεία της Cosmote αναφέρουν ότι η μεγαλύτερη αύξηση κίνησης δεδομένων παρατηρήθηκε στις υπηρεσίες διασκέδασης, κυρίως Video Streaming και Social Media ενώ η κίνηση που αφορά την τηλε-εργασία και την τηλε-εκπαίδευσης, αν και αυξανόμενη, εντούτοις συνεχίζει να αποτελεί μικρό ποσοστό της συνολικής κίνησης. Ειδικότερα για τη ψυχαγωγία, ο κ. Τσαμάζ σημείωσε ότι τα στοιχεία δείχνουν ότι ο κόσμος μένει στο σπίτι αλλά και δίνει προτεραιότητα στη ψυχαγωγία, κάτι που επιβεβαιώνεται από το διπλασιασμό της τηλεθέασης της Cosmote TV.

1568576506_.jpg.2c591def85048aab770ccb6abe7f4604.jpg

Σημαντική επιτυχία σημειώνει και η εφαρμογή My Cosmote για iOS και Android, μέσω του οποίου είναι δυνατόν για τους πελάτες των υπηρεσιών της Cosmote να προχωρήσουν σε πληρωμές λογαριασμών αλλά και αγορές ψηφιακών ή μη προιόντων. Ενδεικτικό είναι ότι συνολικά 3,2 εκατομμύρια συνδρομητές της εταιρείας χρησιμοποιούν την εφαρμογή, με 300.000 να την έχουν κατεβάσει τον τελευταίο μήνα.

Ο κ. Τσαμάζ αναφέρθηκε στη συνεισφορά του Ομίλου ΟΤΕ στην χώρα και την κοινωνία αυτή την περίοδο με δράσεις στην Υγεία, την πολιτεία και τους συνδρομητές του, ύψους 7.5 εκατ. ευρώ, υλοποιώντας σε χρόνο-ρεκόρ έργα τεχνολογίας όπως η τηλεργασία για 10.000 Δημόσιους υπαλλήλους μέσω ΣΥΖΕΥΞΙΣ, η άυλη συνταγογράφηση, η πλατφόρμα ηλεκτρονικής διακίνησης και ψηφιακής υπογραφής πράξεων νομοθετικού περιεχομένου για το υπουργικό συμβούλιο, το 10306 για ψυχολογική υποστήριξη και το 1520 της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή.  

Κλείνοντας, ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΤΕ ευχαρίστησε τους εργαζομένους του Ομίλου ΟΤΕ τους «δικούς μας ήρωες της καθημερινότητας», όπως ανέφερε. «Τίποτα από όλα όσα έχουμε κάνει, δεν θα ήταν εφικτό χωρίς τους ανθρώπους μας. Είναι το μεγαλύτερό μας κεφάλαιο. Η προστασία τους, είναι πρωταρχική μας ευθύνη», σημείωσε δίνοντας έμφαση στην εφαρμογή τηλεργασίας για 13.000 ανθρώπους ή το 80% των εργαζομένων για τον Όμιλο, αλλά και στα αυστηρά μέτρα προστασίας για όσους, λόγω του αντικειμένου τους, εργάζονται μακριά από την ασφάλεια του σπιτιού τους (τεχνικοί πεδίου, μηχανικοί, προγραμματιστές, εκπρόσωποι της Εξυπηρέτησης και του ΙΤ, αλλά και το προσωπικό των καταστημάτων).

  • Like 3