Στον απόηχο της δημοσίευσης της έρευνας της Rewheel για λογαριασμό της Επιτροπής Ανταγωνισμού, η ΕΕΤΤ ανακοίνωσε την πρόθεση της να διεξαγάγει τη δική της μελέτη.

Μετά τον θόρυβο που προκάλεσε η δημοσιοποίηση της έρευνας που πραγματοποίησε η Φινλανδική εταιρεία Rewheel για λογαριασμό της Επιτροπής Ανταγωνισμού και την απάντηση της ΕΕΤΤ και τo σχόλιο της Vodafone, η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων ανακοίνωσε ότι θα πραγματοποιήσει τη δική της έρευνα σχετικά με τις τιμές και την ανταγωνιστικότητα της ελληνικής αγοράς κινητών επικοινωνιών.

Η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων σκοπεύει να πραγματοποιήσει μία πολυπαραμετρική μελέτη αναφοράς για το ψηφιακό προφίλ της Ελληνικής αγοράς συνολικά και όχι αποσπασματικά ώστε να αποτυπωθούν οι πραγματικές ανάγκες και προτεραιότητες των πολιτών και χρηστών. Πιο συγκεκριμένα, στην ανακοίνωση της η ΕΕΤΤ λέει:

Ο διοικητικός και ψηφιακός μετασχηματισμός της χώρας μας, εξελίσσεται με ταχύτατους ρυθμούς και είναι καθήκον όλων των εμπλεκομένων να συμβάλλουμε με αυξημένο αίσθημα ευθύνης και με κοινή στρατηγική.

Στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της και με στόχο μια συνολική και σε βάθος χαρτογράφηση του «ψηφιακού προφίλ» μας, η ΕΕΤΤ θα δημοσιοποιήσει βάσει της δικής της εργαλειοθήκης -τηρώντας το πλαίσιο εμπιστευτικότητας που διέπει αυτά τα στοιχεία- την αποτύπωση της εξέλιξης των τιμών και των συνθηκών ανταγωνισμού στην ελληνική αγορά.

Στόχος είναι η εκπόνηση μιας πολυπαραμετρικής μελέτης αναφοράς για το «ψηφιακό προφίλ» μας, συνολικά και όχι αποσπασματικά. Μόνον έτσι θα αποτυπωθούν αξιόπιστα οι πραγματικές ανάγκες αλλά και οι προτεραιότητες των πολιτών/χρηστών και μόνον έτσι θα προσδιοριστεί ορθά το πλαίσιο του δημόσιου διαλόγου για τις τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες ενώ θα δημιουργηθούν αποτελεσματικοί ρυθμιστικοί βραχίονες προς όφελος των καταναλωτών με συνεχή υπεύθυνη ενημέρωση και παράλληλη προστασία, κάτι που αποτελεί καταστατική προτεραιότητα για την ΕΕΤΤ.

Να υπενθυμίσουμε ότι είναι σε εξέλιξη η ανάπτυξη του νέου business intelligence συστήματος παρακολούθησης της αγοράς ενώ για το βραβευμένο Pricescope (Παρατηρητήριο Τιμών Τηλεπικοινωνιακών Προϊόντων Λιανικής) έχει γίνει ειδική μνεία από τον ΟΟΣΑ.

Με βάση όλα τα παραπάνω εκτιμούμε ότι η συνολική μελέτη που θα παρουσιάσει η ΕΕΤΤ, θα είναι το αποτελεσματικό «πολυεργαλείο» για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της Ελλάδας στον 21ο αιώνα.

  • Sad 2