Νέο λογότυπο, νέα εποχή για τη Nova, με απόσυρση της ονομασίας Forthnet.

Η απόσυρση του εμπορικού σήματος της Forthnet και η αντικατάστασή του μ' αυτό της Nova είναι μόνο η αρχή της δεύτερης φάσης του πενταετούς επενδυτικού σχεδίου του United Group το οποίο βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη. Χωρίς να λείπουν οι ειδήσεις, έγινε σαφές πάντως ότι το ελληνικό κοινό θα πρέπει να περιμένει ενδιαφέρουσες ανακοινώσεις το Φθινόπωρο.

Τότε υπολογίζεται το λανσάρισμα της streaming πλατφόρμας της Nova, η οποία θα βασίζεται στην πλατφόρμα EON του τηλεπικοινωνιακού ομίλου United στον οποίο ανήκει άλλωστε η εταιρεία από πέρσι. Αναμενόμενα, ο όμιλος United θα δώσει μεγάλη έμφαση στο περιεχόμενο με το οποίο θα τροφοδοτεί τη streaming πλατφόρμα και στην Ελλάδα, διαθέτοντας συνολικά 55 κανάλια σε 8 χώρες, εξυπηρετώντας 11 εκατομμύρια πελάτες. Ήδη η Nova έχει ανακοινώσει την απόκτηση των δικαιωμάτων μετάδοσης του γερμανικού και ισπανικού πρωταθλήματος ενώ αναμένεται να δώσει «μάχη» και για την Premier League.

Εντύπωση προκάλεσε η θέση των στελεχών του Ομίλου για την απόκτηση των δικαιωμάτων της Super League για την επόμενη χρονιά, αναφέροντας μεταξύ άλλων ότι η επένδυση δεν απέφερε τα αναμενόμενα όπως για παράδειγμα κάποια αύξηση στους συνδρομητές. Οι εξελίξεις στο κομμάτι αυτό επηρεάζουν αναμενόμενα και τη συνεργασία της Nova με τις Vodafone και Wind οι οποίες έχουν προσθέσει στα συνδρομητικά τους πακέτα τα αθλητικά κανάλια novasports, με τις εξελίξεις να αναμένονται μέσα στο έτος.

Ο σημαντικότερος λόγος γι'αυτό σύμφωνα με τη United είναι η πειρατεία, με τα νούμερα της εταιρείας να την υπολογίζουν σε 400.000 άτομα, ένας αριθμός διπλάσιος απ΄ αυτόν που είχε δηλώσει πριν λίγες εβδομάδες η Cosmote. Με το δεδομένο αυτό, περιορίζεται σημαντικά η δυνατότητα πιο μεγάλων επενδύσεων στην κατηγορία του περιεχομένου, με τη United να αναμένει σχετικές πρωτοβουλίες σε επίπεδο Ε.Ε. 

Θολή παραμένει η είσοδος της Nova στην αγορά της κινητής τηλεφωνίας ως εικονικός πάροχος (MVNO) χρησιμοποιώντας το δίκτυο της Vodafone, κάτι που αναμενόταν να γίνει από πέρσι. Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Nova, Παναγιώτη Γεωργιόπουλο, οι τιμές χονδρικής είναι αυτές που δεν κάνουν συμφέρον ένα τέτοιο εγχείρημα, με τις δύο εταιρείες να βρίσκονται σε νέες συζητήσεις. 

Ένας ακόμη στόχος της Nova είναι η εξασφάλιση πρόσβασης σε ανοιχτά NGA δίκτυα και – όπου είναι εφικτό – η κατασκευή ιδιόκτητων υποδομών ώστε η εταιρεία να έχει τη δυνατότητα να προσφέρει έναν ιδανικό συνδυασμό γρήγορου ίντερνετ, νέων τεχνολογιών και κορυφαίου περιεχομένου αλλά και τη καλύτερη εμπειρία χρήστη σε ελληνικές επιχειρήσεις και καταναλωτές.