Η Nissan έφθασε σε ένα σημαντικό ορόσημο στην ιστορία των ηλεκτρικών οχημάτων, με τις πωλήσεις του Nissan Leaf να αγγίζουν τις 400.000, περίπου οκτώ χρόνια μετά το ντεμπούτο του, τον Δεκέμβριο του 2010.

Η εταιρία γιόρτασε 200.000 πωλήσεις Leaf τον Δεκέμβριο του 2015 με την ζήτηση να αυξάνεται κατακόρυφα έκτοτε, γεγονός που σημαίνει ότι περίπου οι μισοί κάτοχοι Leaf αγόρασαν το αυτοκίνητο μέσα στα τελευταία 3 χρόνια. Το 90% των πωλήσεων του Leaf συγκεντρώνεται σε τρεις αγορές, με τις ΗΠΑ να "οδηγούν" την κούρσα με 90.000, την Ιαπωνία να ακολουθεί με 50.000, και τέλος την Ευρώπη, στην οποία συγκεντρωτικά στις χώρες της έχουν πωληθεί 40.000 Leaf. Η Nissan βέβαια δεν θα πρέπει να επαναπαυθεί στις δάφνες της, καθώς η Tesla ανακοίνωσε ότι πούλησε 140.000 Model 3 μέσα στο 2018, και αυτό προτού το "entry" μοντέλο των $35.000 κυκλοφορήσει στην αγορά.

Βέβαια κάτι τέτοιο δεν σηματοδοτεί απαραίτητα "καμπανάκι" για την ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία ήδη ετοιμάζει το επόμενο της ηλεκτρικό SUV και θεωρεί ότι το Leaf ήταν ένα στοίχημα που πέτυχε, ξεκινώντας ως ένα πείραμα για early adopters που μπορούσαν να "δεχθούν" την μειωμένη αυτονομία του οχήματος, και καταλήγοντας σε ένα mainstream αυτοκίνητο πόλης που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τα μοντέλα του ανταγωνισμού.

Engadget

  • Like 1