Η πρώτη ηλεκτροκίνητη Ferrari είναι ήδη υπό ανάπτυξη αλλά για την ώρα αρκετά μακριά από κυκλοφορία.

Η Ferrari έχει ήδη κατασκευάσει αυτοκίνητα με υβριδικούς κινητήρες αλλά κατά τη διάρκεια της ετήσιας γενικής συνέλευσης, ο διευθύνων σύμβουλος John Elkann ανέφερε στους επενδυτές πως η αυτοκινητοβιομηχανία θα παρουσιάσει την πρώτη ηλεκτρική Ferrari το 2025. Είναι αξιοσημείωτο το γεγονός πως την τελευταία δεκαετία οι προηγούμενοι CEO της εταιρείας έλεγαν πώς η Ferrari δεν θα κατασκεύαζε ποτέ ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, οπότε είναι λογικό αρκετοί να κρατούν τις επιφυλάξεις τους.

Ο John Elkann δήλωσε:

Συνεχίζουμε να εκτελούμε τη στρατηγική μας προς την ηλεκτροκίνηση με πολύ πειθαρχημένο τρόπο. Και η εφαρμογή αυτών των τεχνολογιών είναι μια τεράστια ευκαιρία να φέρουμε τη μοναδικότητα και το πάθος της Ferrari στις νέες γενιές. Όπως θα περίμενε κανείς, ξεκινήσαμε θέτοντας ψηλά τα στάνταρντ. Αξιοποιώντας την τεχνογνωσία μας από τους αγώνες αυτοκινήτων, δημιουργήσαμε τα υβριδικά SF90 Stradale και SF90 Spider που προσφέρουν μία υπέροχη οδηγική εμπειρία. Μάλιστα, συνδυάζουν τα καλύτερα της Ferrari τόσο από άποψη στυλ όσο και απόδοσης.

Είμαστε επίσης πολύ ενθουσιασμένοι για την πρώτη μας ηλεκτρική Ferrari που σκοπεύουμε να παρουσιάσουμε το 2025 και να είστε σίγουροι ότι αυτή θα είναι ό, τι ονειρεύεστε, ένα πραγματικό ορόσημο για την ιστορία της Ferrari. Έτσι, βλέπουμε αυτή τη συναρπαστική δεκαετία επιταχυνόμενης αλλαγής να ανοίγει ακόμη περισσότερους τρόπους για να προωθήσουμε σε νέα επίπεδα τα όρια της αριστείας και του πάθους σε ό, τι κάνουμε.

Η Ferrari εξήγησε πως θα φέρει νέα στυλ αμαξώματος στα ηλεκτρικά οχήματα, συμπεριλαμβανομένου του SUV Purosangue ενώ αναφέρει πως το υβριδικό SF90 Stradale θα μπορούσε να υποδεχθεί έναν ηλεκτρικό κινητήρα. Η εταιρεία εργάζεται επίσης σε σχέδια αυτοκινήτων με τον ηλεκτροκινητήρα στο εμπρόσθιο τμήμα τους τα οποία θα συνδυάζουν την άνεση με τη σπορ οδήγηση.

Η Ferrari μίλησε και για την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης και ενώ δεν σκοπεύει να κατασκευάσει κάποιο αυτοκίνητο με τέτοια τεχνολογία, θέλει να υιοθετήσει κάποια χαρακτηριστικά της τουλάχιστον για την κατηγορία GT.