Το compact SUV θα κυκλοφορήσει εντός του 2021.

Η Mercedes-Benz παρουσίασε το τελευταίο της ηλεκτρικό όχημα, ένα crossover με την ονομασία EQA. Το μικρό SUV θα έχει αυτονομία που αγγίζει τα 486 χιλιόμετρα, μπαταρία 66.5kWH και κόστος €47.540. Το μικρό ηλεκτρικό μοντέλο της εταιρίας βασίζεται στην πλατφόρμα της GLA υιοθετώντας την ίδια σχεδιαστική φιλοσοφία έχοντας παράλληλα όλες τις επιπλέον λεπτομέρειες που συναντάμε και στα υπόλοιπα μοντέλα EQ. Το EQA έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει φέτος στην Ευρώπη.

Αν και η Mercedes-Benz αναφέρει αυτονομία 486 χιλιομέτρων, η μέτρηση αυτή βασίζεται στο πρότυπο NEDC το οποίο θεωρείται ευρέως παρωχημένο και βρίσκεται στη διαδικασία αντικατάστασης με το πρότυπο WLTP, το οποίο είναι λίγο πιο αυστηρό. Σύμφωνα με το πρότυπο WLTP η αυτονομία του ορίζεται στα 426 χιλιόμετρα.

image.png.dd6fe2a77bb7ed2fa72a244781ffbf09.png

Το EQA, το οποίο λανσάρεται ως EQA 250, θα τροφοδοτείται από ηλεκτροκινητήρα 190ps με την ροπή να φτάνει τα 375Nm. Μπορεί και επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 8,9 δευτερόλεπτα ενώ η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 160 χλμ./ώρα. Η Mercedes αναφέρει ότι σχεδιάζει να κυκλοφορήσει και επιπλέον παραλλαγές του crossover, συμπεριλαμβανομένης μιας τετρακίνητης έκδοσης που θα διαθέτει πρόσθετο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης και το οποίο θα αυξάνει την ισχύ στα 271ps. Επίσης, θα υπάρξει και έκδοση η οποία θα προσφέρει αυτονομία άνω των 500 χιλιομέτρων, πάντα με βάση το πρότυπο WLTP.

Το εσωτερικό του θα μπορεί να διαμορφωθεί είτε με δύο οθόνες 7’’ για το ταμπλό οργάνων και την οθόνη ψυχαγωγίας είτε με δύο μεγαλύτερες των 10.25’’. Το EQA δυστυχώς, δεν θα μπορεί να εξοπλιστεί με την τελευταίας τεχνολογίας τεράστια οθόνη των 56’’ που παρουσίασε η γερμανική μάρκα, παρ’ όλα αυτά θα τη δούμε στο επερχόμενο ηλεκτρικό sedan EQS. Το EQA θα έχει στον στάνταρ εξοπλισμό του το σύστημα ψυχαγωγίας MBUX δεύτερης γενιάς, το οποίο αντικαθιστά τα περισσότερα κουμπιά με ψηφιακές δυνατότητες αλλά και λειτουργίες φωνητικού ελέγχου.

image.png.c25631e1870c4b04a065c8cde5ae4c54.png

Το μικρό SUV της Mercedes έχει χαμηλότερη τιμή από το EQC SUV και ενδεχομένως να βρει το μερίδιο αγοράς που αναζητεί η εταιρία. Τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι αν η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία θα καταφέρει να ικανοποιήσει τις προτιμήσεις των αγοραστών αλλά και αν θα μπορέσει να ανταγωνιστεί άλλες εταιρίες όπως η Volkswagen, Tesla και BMW, οι οποίες προχωρούν με ταχύτερους ρυθμούς.

  • Like 1