Επιτέλους, ένα ηλεκτρικό μοντέλο AMG από την Mercedes-Benz έγινε πραγματικότητα. Η γνωστή εταιρεία, ανακοίνωσε πρόσφατα ότι μέχρι το 2030 θα έχει ολοκληρώσει τον εξηλεκτρισμό του μεγαλύτερου ποσοστού του στόλου της, οπότε η παρουσίαση ενός ηλεκτρικού οχήματος υψηλών επιδόσεων από την θυγατρική της AMG ήταν μάλλον αναμενόμενη.

Το AMG EQS, που έκανε το ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου IAA Mobility στο Μόναχο, στην Γερμανία, είναι ένα ηλεκτρικό σεντάν υψηλών επιδόσεων που φτάνει τα 96,6 χλμ./ώρα από στάση σε μόλις 3,4 δευτερόλεπτα και έχει τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα. 

Πρόκειται για ένα όχημα φτιαγμένο για ενθουσιώδεις οδηγούς λέει η Mercedes-Benz, η οποία θα επιχειρήσει να γεμίσει το κενό που αφήνει ο ήχος ενός κινητήρα V8 με κάτι που ονομάζει «emotive vehicle sound». Αυτό που θέλει να κάνει η Mercedes Benz με το «AMG Sound Experience» αλλά και άλλες εταιρείες είναι να ενισχύσει την αίσθηση της επιτάχυνσης με ήχο (και για λόγους ασφαλείας ώστε οι πεζοί να γνωρίζουν ότι κινούνται κοντά σε ένα ηλεκτρικό όχημα) καθώς όπως είναι γνωστό τα ηλεκτρικά οχήματα είναι αθόρυβα. Η Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία λέει ότι χρησιμοποίησε «ειδικά μεγάφωνα, υπογούφερ και μία πηγή παραγωγής ήχου» για να δημιουργήσει μία ξεχωριστή εμπειρία ήχου σε δύο εκδόσεις, την Authentic και την Performance. Η ήχος μάλιστα παράγεται τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό του αυτοκινήτου για να δίνει μία περισσότερο αληθοφανή αίσθηση.

2021_04_17_Image_D638575.jpg

Το EQS -ουσιαστικά ένα εξηλεκτρισμένο σεντάν υψηλών επιδόσεων από τη σειρά S-class- που κυκλοφόρησε φέτος άφησε πολύ καλές εντυπώσεις στους ειδικούς και δημοσιογράφους από τον χώρο της αυτοκίνησης και το AMG EQS, με το οποίο η εταιρεία φιλοδοξεί να ανταγωνιστεί τις Tesla, Audi και BMW στην κατηγορία των πολυτελών ηλεκτρικών οχημάτων υψηλής απόδοσης θα αφήσει από ότι φαίνεται ακόμα καλύτερες εντυπώσεις. Ένας από τους λόγους είναι το ηλεκτρικό μοτέρ των 649 hp που επιδεικνύει μέγιστη ροπή 949 Nm.  Μάλιστα, εφόσον ο οδηγός χρησιμοποιήσει τη λειτουργία Race Start, η «ιπποδύναμη» αυξάνεται στα 751 hp και η ροπή στα 1020 Nm περίπου!

2021_04_17_Image_D638564.jpg

Η μπαταρία 400-volt έχει χωρητικότητα 107.8kWh που είναι μεγαλύτερη από οποιοδήποτε όχημα της Tesla. Η Mercedes-Benz υποστηρίζει ότι η χρήση κοβαλτίου -το πολύτιμο μέταλλο που αποκαλείται το «μαύρο διαμάντι των μπαταριών» καθώς για την εξόρυξη του έχουν χρησιμοποιηθεί παιδιά σε ορυχεία στην Δημοκρατία του Κονγκό- έχει μειωθεί στο 10% στις μπαταρίες που βρίσκονται στο όχημα της. Το σύστημα διαχείρισης της μπαταρίας έχει και αυτό αναπτυχθεί από την AMG, με τον οδηγό να μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στις λειτουργίες Sport, Sport+ και Comfort εφόσον θέλει να δώσει έμφαση στην απόδοση ή στην άνεση αντίστοιχα. Και τώρα στην τιμή: Λαμβάνοντας υπόψη ότι το μοντέλο 2021 της EQS στοιχίζει περίπου $100.000, η βελτιωμένη AMG EQS δεν πρόκειται να στοιχίζει λιγότερο από $120.000.

2021_04_18_Image_D638566.jpg

  • Like 4