Απαιτήθηκε κάποιο διάστημα προκειμένου να ομαλοποιηθεί η διαδικασία παραγωγής, παραδέχτηκε ο Μασκ

Σε συζήτηση που είχε με τον Καναδοαμερικανό μηχανικό Σάντι Μανρό, ο επικεφαλής της Tesla, Ίλον Μασκ, αναφέρθηκε σε ορισμένα από τα ζητήματα που προέκυψαν στην παραγωγή του Model 3. Ο Μανρό συνάντησε το Μασκ προκειμένου να του πάρει συνέντευξη στις εγκαταστάσεις της SpaceX, στη Μπόκα Τσίκα του Τέξας, όπου και ρώτησε το Μασκ για ποιο λόγο ορισμένα Tesla εμφανίζουν προβλήματα, ενώ άλλα παραμένουν σε άψογη κατάσταση. Ο επικεφαλής της Tesla απάντησε ότι απαιτήθηκε κάποιο χρονικό διάστημα προκειμένου να ομαλοποιήσει η εταιρία τη διαδικασία παραγωγής και ότι ήταν δύσκολο να γίνουν όλα σωστά όταν αποφασίστηκε η αύξηση του αριθμού των παραγόμενων οχημάτων.

Όπως είναι γνωστό, η Tesla συνάντησε προβλήματα στην αντιμετώπιση των καθυστερήσεων της παραγωγής του Model 3 και χρειάστηκε να μεσολαβήσουν κάποιοι μήνες προκειμένου να πιάσει τους αριθμούς στους οποίους στόχευε αρχικά η εταιρία. Ένα από τα ζητήματα που ταλαιπώρησε το Model 3, σύμφωνα με ρεπορτάζ του InsideEVs πέρυσι, είχε να κάνει με τη βαφή των οχημάτων, καθώς ορισμένα από αυτά είχαν ψεκαστεί με βαφή η οποία ήταν λεπτότερη του κανονικού σε ορισμένα σημεία, με αποτέλεσμα να ξεφλουδίζει και να σχηματίζει κηλίδες. Στη συνέντευξη, ο Μασκ παραδέχτηκε πως σε ορισμένα οχήματα δεν δόθηκε ο επαρκής χρόνος προκειμένου να στεγνώσει η βαφή.

Εκτός αυτού, σε ορισμένα Model 3 εντοπίστηκαν ζητήματα με τα κενά μεταξύ των τμημάτων του οχήματος, υπό την έννοια πως τα κενά αυτά δεν είχαν σταθερά διαστήματα. Το κενό στην πόρτα του αυτοκινήτου, λόγου χάρη, σε ορισμένες περιπτώσεις ήταν ένα χιλιοστό στο επάνω μέρος αλλά κατέληγε στα τρία χιλιοστά κοντά στη βάση. Ο Μανρό είχε δηλώσει παλαιότερα πως το ζήτημα των κενών θα μπορούσε να επιλυθεί με τη χρησιμοποίηση της τεχνικής χύτευσης μεγάλων τμημάτων που χρησιμοποιείται ήδη για τη χύτευση του πίσω σασί του Model Y ως ενιαίου τμήματος. Ο Μασκ απάντησε πως ήταν αδύνατο να συμβεί αυτό για τα Model 3 που συναρμολογούνται στο εργοστάσιο στο Φρίμοντ, καθώς μόνο τα νεότερα εργοστάσια της αυτοκινητοβιομηχανίας θα εφοδιαστούν με τον εξοπλισμό που απαιτείται προκειμένου να προχωρούν σε αυτές τις μεγάλου μεγέθους χυτεύσεις.  

Μπορείτε να παρακολουθήσετε ολόκληρη τη συνέντευξη που παραχώρησε ο Μασκ στο Μανρό, στο βίντεο που ακολουθεί:

 

  • Like 1