Σύμφωνα με το Reuters, η Tesla εργάζεται αυτή τη περίοδο για να ανανεώσει το Model 3 με τις αλλαγές να είναι πιο εκτεταμένες και ουσιαστικές από ένα απλό «facelifting».  

Πιο συγκεκριμένα, με το ανανεωμένο μοντέλο, η γνωστή αυτοκινητοβιομηχανία επιδιώκει να μειώσει τον αριθμό των στοιχείων και των εξαρτημάτων που είναι απαραίτητα για την κατασκευή/παραγωγή του σεντάν. Οι αλλαγές περιλαμβάνουν τόσο το εξωτερικό του οχήματος όσο και την απόδοση της μονάδας ισχύος (powertrain). Σύμφωνα με ορισμένες πληροφορίες, η εταιρεία χρησιμοποιεί την πλατφόρμα του ανανεωμένου Model S (2021). Αμφιβάλλουμε πάντως ότι η Tesla θα χρησιμοποιήσει την αμφιλεγόμενη «επίστρωση» στο τιμόνι που διαθέτει το ακριβότερο μοντέλο.

Το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters αναφέρει ότι η παραγωγή του ανανεωμένου μοντέλου πρόκειται να ξεκινήσει στο Gigafactory στην Shanghai στην Κίνα κατά τη διάρκεια του 3ου τριμήνου του 2023. Το εργοστάσιο της εταιρείας επίσης στο Fremont στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής πρόκειται επίσης να ξεκινήσει την παραγωγή του ανανεωμένου σεντάν.

Δεν είναι ξεκάθαρο πόσα χρήματα πρόκειται να εξοικονομήσει η Tesla από τη παραγωγή του ανανεωμένου Model 3 και αν αυτή η εξοικονόμηση πρόκειται να περάσει και στους πελάτες της εταιρείας. Επί του παρόντος, το κέρδος της Tesla για κάθε αυτοκίνητο που παράγει είναι περίπου $9.500.

Στο άρθρο του Reuters επίσης δεν αναφέρεται αν στο ανανεωμένο μοντέλο θα υπάρχουν οι νέας γενιάς μπαταρίες 4680. Το 2020, ο Elon Musk είχε δηλώσει ότι χάρη στον νέο σχεδιασμό μπαταρίας, η Tesla θα ήταν σε θέση να παράγει ένα ηλεκτρικό όχημα που θα στοίχιζε $25.000 μέσα σε τρία χρόνια ωστόσο κάτι τέτοιο δεν φαίνεται στον ορίζοντα. Άλλωστε τόσο ο Elon Musk όσο και η Tesla έχει αποδειχτεί ότι δεν τα πηγαίνουν και τόσο καλά με τις προθεσμίες ή τις καταληκτικές ημερομηνίες. Για παράδειγμα, ο Elon Musk είχε δηλώσει ότι η μαζική παραγωγή του Cybertruck θα ξεκινούσε το 2021, ωστόσο η προθεσμία άλλαξε για το 2022 και πρόσφατα για το 2023.