Το πρόβλημα της εφαρμογής επηρέασε κατόχους σε όλον τον κόσμο

Χωρίς πρόσβαση στο αυτοκίνητό τους έμειναν οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων Tesla για μερικές ώρες, καθώς οι server υπεύθυνοι για την εφαρμογή της εταιρείας βρέθηκαν εκτός λειτουργίας. Η ιστοσελίδα Electrek ήταν η πρώτη που αναφέρθηκε στο πρόβλημα αφού έλαβε παράπονα από κατόχους Tesla το βράδυ της Παρασκευής, κάτι που αρχικά φάνηκε να αφορά μόνο την Β. Αμερική. Στη συνέχεια όμως έγιναν αναφορές και από τη Ν. Κορέα, με έναν κάτοχο να στέλνει tweet στον Elon Musk, με τον CEO να απαντά πως το ελέγχουν.

Άλλα tweet από οδηγούς να περιμένουν οδική βοήθεια, οδήγησε σε καθυστέρηση των σχεδίων τους και αρκετές ώρες αναμονής. Το πρόβλημα εμφανίστηκε μετά τη διάθεση ενημέρωσης για την εφαρμογή της, που σύμφωνα με την Electrek, η Tesla είχε προβλήματα στην ενσωμάτωση μιας λειτουργίας. Ακόμη δεν είναι ξεκάθαρο αν υπάρχει κάποια σχέση, καθώς ο Elon Musk δεν έκανε κάποια νέα δημοσίευση στο Twitter. Όπως και να 'χει, πλέον το θέμα φαίνεται να έχει λυθεί, με το Downdetector να δέχεται 543 αναφορές στις πρώτες ώρες, οι οποίες τώρα έχουν μειωθεί αισθητά.

Το να κλειδωθεί κανείς έξω από το αυτοκίνητό του μπορεί να γίνει ένα μεγαλύτερο πρόβλημα, όσο οι κατασκευαστές αυτοκινήτων βασίζονται όλο και περισσότερο σε εφαρμογές για smartphones. Αυτό που θα πρέπει να μείνει στους ιδιοκτήτες, είναι να έχουν μαζί τους την ειδική κάρτα/κλειδί του οχήματος για να μπορούν να το χρησιμοποιούν σε περίπτωση μελλοντικού προβλήματος με τις υπηρεσίες.

  • Like 1
  • Thanks 1