Νέα έρευνα της Kaspersky, αποκαλύπτει το ρόλο της νεότερης γενιάς και συγκεκριμένα των millenials, οι οποίοι αναλαμβάνουν την υποστήριξη στα τεχνολογικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι μεγαλύτεροι ηλικιακά συγγενείς τους. 

Η online έρευνα πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή 11.000 καταναλωτών από 13 χώρες με εθνικά αντιπροσωπευτικές ποσοστώσεις για κάθε φύλο, ηλικία και περιοχή. Κύριο εύρημά της είναι το γεγονός ότι πάνω από το το ένα τρίτο (35%) των ατόμων ηλικίας άνω των 55 ετών δεν θα ήταν σε θέση να αντιμετωπίσουν τις καθημερινές τεχνολογικές προκλήσεις χωρίς την υποστήριξη των παιδιών τους. Ερωτήματα όπως «δεν μπαίνει το Internet», «πως μπορώ να κάνω τραπεζικές συναλλαγές από το κινητό», «πως ανεβάζω τις φωτογραφίες», είναι μερικά μόνο από αυτά που απευθύνονται σε νέους ανθρώπους από συγγενικά μέλη, με περισσότερους από τους μισούς millenials (55%) να αισθάνονται υποχρεωμένοι να παρέχουν τεχνική υποστήριξη κατά παραγγελία. Υπάρχει όμως και ένα 25% το οποίο σχολίασε ότι αποφεύγει τα μέλη της οικογένειας που θεωρούν ότι θα του ζητήσουν βοήθεια.

Πηγή του «προβλήματος» αποτελεί το γεγονός ότι περισσότεροι από τους μισούς που μετείχαν στην έρευνα άνω των 55 ετών, παραδέχονται ότι δεν γνωρίζουν πολλά γύρω από την τεχνολογία ενώ τέσσερις στους δέκα (41%) τηλεφωνούν στα παιδιά τους ή σε άλλα νεότερα ηλικιακά μέλη της οικογένειας για απομακρυσμένη IT υποστήριξη. Ιδιαίτερη σημασία έχει το γεγονός ότι ένα 18% δηλώνει ότι η τεχνολογική υποστήριξη των παιδιών τους, τους λείπει περισσότερο από την παρέα τους όταν δεν βρίσκονται κάπου κοντά. Εξαιτίας μάλιστα της τεράστιας επιθυμία τους να λάβουν βοήθεια από τα μέλη της οικογένειας, το 15% των άνω των 55 ετών έφτασε στο σημείο να τα δωροδοκήσει προκειμένου να τους βοηθήσουν. 

Έχοντας ήδη αρκετά πράγματα και υποχρεώσεις να ασχοληθούν, οι millenials πιέζονται προκειμένου να γίνουν «οι ήρωες της τεχνικής υποστήριξης», με έναν στους τρεις να αποφεύγει να αγοράζει τεχνολογικά δώρα για μεγαλύτερους ηλικιακά συγγενείς επειδή γνωρίζει ότι θα είναι ο ίδιος που θα πρέπει να παρέχει την υποστήριξη.

Kaspsersky

  • Like 10