Μέσα σε ένα κλίμα οικονομικών δυσκολιών, τα McDonald's, η γνωστή Αμερικάνικη εταιρεία παρασκευής γρήγορου φαγητού, προσπαθεί να βρει νέες τακτικές ώστε να προσελκύσει νέους καταναλωτές.

Η νέα προσπάθεια της εταιρείας με την ονομασία "Create Your Taste" -η οποία μέχρι πρότινος λάμβανε χώρα σε λίγα εστιατόρια της εταιρείας στην Καλιφόρνια- εξαπλώνεται γοργά και μέχρι το 2015 θα έχει φτάσει σταδιακά σε 2000 τοποθεσίες McDonald's. Προσεχώς η τεχνολογία θα βρίσκεται σε 30 εστιατόρια στις περιοχές της Georgia, Illinois, Missouri, Pennsylvania και Wisconsin φυσικά στις Ηνωμένες Πολιτείες.

 

Το "Create Your Taste" επιτρέπει στο πελάτη να επιλέξει κάθε υλικό για το ιδανικό cheeseburger ή το sandwich με κοτόπουλο σε ειδικό touchscreen kiosk που βρίσκεται μέσα στο εστιατόριο. Όμως, για να απολαύσετε το ιδανικό sandwich έτσι όπως το θέλετε, το οποίο δε θα σερβιριστεί σε χάρτινη συσκευασία αλλά σε πιάτο με το κατάλληλο food styling, θα πρέπει να περιμένετε περίπου 7 λεπτά για να ετοιμαστεί ενώ θα πληρώσετε λίγα περισσότερα από 8 δολάρια που ήταν το αντίτιμο για ένα απλό burger με πατάτες και αναψυκτικό.

 

Σκοπός της εταιρείας είναι να μειώσει τον αριθμό των πελατών που χάνει και που στρέφονται σε αλυσίδες όπως τα Chipotle και Panera Bread για μία περισσότερο υγιεινή διατροφή. Η ψευδαίσθηση που χαρίζει το "custom burger", η τεχνολογία και ο "προσανατολισμός στην ποιότητα" ενδεχομένως να είνα το μέλλον της εταιρείας.

 

 

Link.png Site: TheVerge