Ο Paul-Francois Fournier, ανώτερο διοικητικό στέλεχος των γαλλικών τηλεπικοινωνιών στο Παρίσι, θεωρεί ότι βρήκε τον τρόπο να βοηθήσει ώστε να ξαναζωντανέψει την βιομηχανία του Τύπου που νοσεί. Πρόκειται για ένα μαύρο πλαστικό ορθογώνιο κουτί με οθόνη, το οποίο περιλαμβάνει ηλεκτρονικά έντυπα φύλλα, από τα οποία οι αναγνώστες μπορούν να ενημερωθούν, αφού η γκριζόμαυρη συσκευή προσφέρει συνδέσεις με πολλές γαλλικές εφημερίδες και εικόνες.

 

Επτά γαλλικές έντυπες εκδόσεις έχουν συνδεθεί με τη Γαλλική Τηλεπικοινωνία για να δοκιμάσουν την ηλεκτρονική εφημερίδα.

Στη δοκιμαστική απόπειρα, το «Read and Go» όπως ονομάζεται η συσκευή ηλεκτρονικού έντυπου χαρτιού, έχει δοθεί σε 120 άτομα από τη Γαλλία, για να φορτώσουν τα περιεχόμενα των εφημερίδων πάνω στο ασύρματο δίκτυο των Γαλλικών Τηλεπικοινωνιών.

 

Η Γαλλική Τηλεπικοινωνία δεν είναι η πρώτη εταιρία που δοκιμάζει να μεταφέρει εφημερίδες σε ηλεκτρονικό χαρτί.Η Kindle, αγορασμένη από το διαδικτυακό βιβλιοπώλη Amazon στην Αμερική, ήδη παρέχει στους πελάτες του πρόσβαση σε έντυπες ηλεκτρονικές εκδόσεις από 19 εφημερίδες από όλο τον κόσμο περιλαμβάνοντας τις New York Times και International Herald Tribune. Αλλά η Read and Go περιλαμβάνει κάτι που την κάνει να ξεχωρίζει από την Kindle και τις άλλες ηλεκτρονικές εφημερίδες: τις διαφημίσεις.

 

«Μέχρι στιγμής στο Read and Go υπάρχει μόνο ένα δείγμα διαφήμισης από το Orange, το εμπορικό σήμα κάτω από το οποίο η Γαλλική Τηλεπικοινωνία λειτουργεί τις περισσότερες υπηρεσίες της.

Αν η δοκιμασία είναι επιτυχής και η υπηρεσία συστηθεί εμπορικά, η Γαλλική Τηλεπικοινωνία και οι εφημερίδες σκοπεύουν να πουλούν διαφημίσεις μοιράζοντας τα κέρδη τους», είπε ο Fournier.

«Η εταιρία θέλει να βοηθήσει τις εφημερίδες να πετύχουν στον ψηφιακό κόσμο, κάτι που γενικά πασχίζουν να κάνουν από μόνοι τους. Είμαστε εδώ για να στηρίξουμε αυτή την μεταβολή», είπε. «Δεν είμαστε εδώ για να κάνουμε τη δουλειά τους. Δεν είμαστε καλοί συγγραφείς».

 

Οι γαλλικές εφημερίδες θα εκμεταλλευτούν τη βοήθεια αυτή. Το εισόδημα από τις διαφημίσεις στις διεθνείς καθημερινές εφημερίδες μειώθηκε κατά 9% πέρσι. Μόνο το 42% των ενήλικων διαβάζει τακτικά εφημερίδες στη Γαλλία, σε σύγκριση με το 73% στη Γερμανία και το 48% στην Αμερική, σύμφωνα με την Παγκόσμια Σύμπραξη Εφημερίδων.

Όπως σε κάποιους άλλους τομείς της αγοράς, η αύξηση του διαδικτυακού κοινού και οι διαφημιστικές πωλήσεις οδηγούν σε παρακμή τις κανονικές εφημερίδες.

Με 24 εκατομμύρια συνδρομητές κινητών στη Γαλλία, η εταιρία έχει ένα τεράστιο ακροατήριο στο οποίο μπορεί να προωθήσει αυτή την υπηρεσία.

 

Οι επτά γαλλικές έντυπες εκδόσεις που συμμετέχουν στο Read and Go, αποτελούν μερικές από τις μεγαλύτερες καθημερινές εφημερίδες της χώρας: La Monde, Le Figaro, Le Parisien και η Liberation, την καθημερινή αθλητική LʼEquipe, την εφημερίδα επιχειρήσεων Les Echos και την εβδομαδιαία ψυχαγωγική Telerama. Μερικά βιβλία καθώς και άλλο περιεχόμενο θα είναι διαθέσιμο.

 

Source.png Πηγή: alithia.com.cy