Η Mercedes-Benz (Daimler AG) πιστεύει ότι το αυτοοδηγούμενο φορτηγό της θα μπορούσε να βοηθήσει στη μείωση των ατυχημάτων που κοστίζουν τη ζωή σε χιλιάδες οδηγούς καθημερινά.

Το Future Truck 2025 δεν μπορεί να πλοηγείται στους δρόμους της πόλης αυτόνομα, όπως περίπου γίνεται με τα αυτοοδηγούμενα οχήματα της Google, αλλά το φορτηγό της Mercedes-Benz μπορεί και κινείται στους ανοιχτούς δρόμους, εκεί που συμβαίνουν τα περισσότερα ατυχήματα (διευκρίνηση: που εμπλέκονται φορτηγά), και που οι οδηγοί φορτηγών αποτελούν απειλή -επειδή ορισμένοι κοιμούνται από τη κούραση πάνω στο τιμόνι- για τους οδηγούς μικρότερων οχημάτων.

 

Χρησιμοποιώντας ένα συνδυασμό από εξελιγμένες διπλές κάμερες, αισθητήρες ραντάρ και τη τελευταία τεχνολογία τυφλού-σημείου (η Mercedes-Benz αναφέρεται στο σύστημα ως "Highway Pilot"), το Future Truck 2025 αναλύει τα δεδομένα στο δρόμο, για να αποκτήσει μία αίσθηση της κίνησης τριγύρω καθώς και του εδάφους. Αν και απαιτείται η ύπαρξη ενός οδηγού, για να το ξεκινήσει και να το βάλει στο δρόμο για να αποτελέσει μέρος της υπόλοιπης κυκλοφορίας, αυτό είναι και το μοναδικό πράγμα που έχει να κάνει.

 

Ο οδηγός στη συνέχεια, μπορεί να χαλαρώσει πίσω από το τιμόνι, κρατώντας ένα tablet στα χέρια του, ενώ το φορτηγό κινείται με ταχύτητα περίπου 80 χλμ/ώρα (εκείνη την ώρα, τα LEDs μπροστά από λευκά γίνονται μπλε και αναβοσβήνουν).

Η εταιρεία έχει ακόμη ορισμένες προκλήσεις μπροστά της, και διάφορα ζητήματα απαιτούν ακόμα και αλλαγές στη νομοθεσία. Ακριβώς για αυτό το λόγο ονόμαστε το όχημα της, Future Truck 2025, γιατί και η ίδια δεν περιμένει το φορτηγό της να γίνει διαθέσιμο εμπορικά για τουλάχιστον μία δεκαετία ακόμη.

 

 

Link.png Site: The Verge