Η Sony Computer Entertainment προσπαθώντας να συνδυάσει όλα αυτά και σε συνεργασία με την Ready at Dawn Studios & SCE Santa Monica Studios μας παρουσίασαν στην Ε3 2014 το single player action - adventure game: Τhe Order 1886.
Ξεκινώντας το Project από το 2010, ο Creative Director & CEO της Ready at Dawn Studios, Ru Weerasuriya, δημιούργησε ένα παιχνίδι κατευθυνόμενος από τους συνεχείς πολέμους που επικρατούν ανά την υφήλιο, με θέμα τον πόλεμο, τις συγκρούσεις και τις συνωμοσίες αλλά ταυτόχρονα για να το κάνει πιο ενδιαφέρον για τους παίχτες πρόσθεσε και το παραφυσικό στοιχείο, τους λυκανθρώπους - ζόμπι.
Σε συνεργασία με τον συνάδελφό του Dana Jan (Game Director), μέσα από ιστορίες που είχαν ακούσει ανά τα χρόνια από διάφορες χώρες, συγκράτησαν τα στοιχεία εκείνα που θα παρουσίαζαν ένα πιστευτό τέρας. Έναν αρχαίο εχθρό που υπάρχει σε όλες τις κουλτούρες. Με λίγη κινηματογραφική μαγεία δημιούργησαν λοιπόν έναν πανέξυπνο τεράστιο λυκάνθρωπο-ζόμπι, έναν άνθρωπο γενετικά διαφοροποιημένο που θα μπορούσε κάλλιστα να εμφανιστεί μπροστά μας. Με διαπεραστικό βλέμμα και μεταμόρφωση καρέ-καρέ από άνθρωπο σε αιμοδιψή τέρας.
Site: The Order 1886 Review
ΣΧΟΛΙΑ (38)
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώραΔημοσίευση ως Επισκέπτης
· Αποσύνδεση