Περίπου 8 στους 10 Ελληνες (78%) που έχουν πρόσβαση στο Internet, το έχουν χρησιμοποιήσει για κάποια αγορά, σύμφωνα με παγκόσμια έρευνα της Nielsen για τις καταναλωτικές συνήθειες των πολιτών και τη χρήση του ίντερνετ. Το ποσοστό της Ελλάδας είναι σχετικά υψηλό, με τη Νότια Κορέα να έχει το υψηλότερο με 99% των πολιτών που έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο να το έχουν χρησιμοποιήσει για αγορές.

 

Ακολουθούν Βρετανία, Γερμανία και Ιαπωνία με 97% και πέμπτοι είναι οι Αμερικανοί με 94%. Πάνω από 875 εκατ. παγκοσμίως έχουν κάνει ηλεκτρονικές αγορές. Πάντως, στην Ελλάδα, μόνο το 44% έχει κάνει χρήση του e-shopping τον τελευταίο μήνα. Παγκοσμίως, τα πιο δημοφιλή προϊόντα για αγορά μέσω διαδικτύου είναι τα βιβλία (41%), τα αξεσουάρ, παπούτσια, ρούχα (36%) και τα dvds, video, παιχνίδια (24%) και τα αεροπορικά εισιτήρια (23%). Οι Ελληνες κατέχουν ένα από τα μεγαλύτερα ποσοστά (41%) αγοράς ηλεκτρονικών υπολογιστών από το ίντερνετ. Επίσης, το 43% έχει αγοράσει αεροπορικά εισιτήρια, ενώ μικρές είναι οι αγορές ρούχων (24%). Στην Ελλάδα, τέλος, το 62% όσων έκαναν αγορές μέσω διαδικτύου πλήρωσαν με πιστωτική κάρτα, ενώ ποσοστό 11% έκανε χρήση προπληρωμένων καρτών.

 

Source.png Πηγή: imerisia.gr