Τα κορυφαία διοικητικά στελέχη έξι παρόχων ευρυζωνικών υπηρεσιών στη Βρετανία κλήθηκαν να εξηγήσουν τους λόγους που οι καταναλωτές δεν έχουν τις ταχύτητες σύνδεσης στο Διαδίκτυο που διαφημίζουν οι εταιρείες. Η οργάνωση καταναλωτών Ofcom που λειτουργεί ως ρυθμιστικό όργανο της αγοράς κάλεσε τους έξι διευθυντές να δώσουν περισσότερες πληροφορίες προς τους καταναλωτές ώστε να μειωθεί η παραπληροφόρηση των χρηστών σχετικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες.

 

«Πιστεύουμε ότι οι καταναλωτές δεν έχουν επαρκή ενημέρωση» δήλωσε σχετικά η Κολέτ Μπόου, πρόεδρος της Ofcom. Η Μπόου αναγνώρισε την ύπαρξη τεχνικών λόγων για τη διαφορά ανάμεσα στις διαφημιζόμενες ταχύτητες και τις πραγματικές, ενώ ζήτησε από τις εταιρείες να αντιμετωπίσουν αυτά τα προβλήματα προκειμένου οι πελάτες τους να γνωρίζουν με περισσότερη ακρίβεια την ταχύτητα σύνδεσης που θα μπορούν να έχουν στην περιοχή τους.

 

Ταυτόχρονα, η Ofcom έθεσε υπόψη των εταιρειών την πολιτική διακοπής συμβολαίων χωρίς την καταβολή χρηματικής ρήτρας από πλευράς των καταναλωτών, ειδικά στις περιπτώσεις που για τον οποιοδήποτε λόγο η ταχύτητα σύνδεσης είναι σημαντικά μικρότερη από την ταχύτητα που διαφημίζει η εκάστοτε εταιρεία.

 

Οι εξελίξεις αυτές πραγματοποιούνται μετά από μια σειρά γεγονότων που κατέδειξαν την μεγάλη απόσταση μεταξύ ονομαστικών και πραγματικών ταχυτήτων σύνδεσης στο Διαδίκτυο των βρετανικών νοικοκυριών. Στα μέσα Σεπτεμβρίου, δημοσιεύτηκε στη χώρα μια έρευνα σύμφωνα με την οποία το 62% των 3.000 ερωτηθέντων Βρετανών είχαν ταχύτητα σύνδεσης μέχρι και 50% χαμηλότερη από τη διαφημιζόμενη. Ταυτόχρονα, παρόμοιες έρευνες έδειξαν ότι μόνο οι μισοοί Βρετανοί θα μπορούν να πιάσουν τις ανώτατες ταχύτητες των 8 Mbps που διαφημίζονται από τις εταιρείες ευρυζωνικών υπηρεσιών που λειτουργούν στη χώρα.

 

Source.png Πηγή: news.kathimerini.gr