Αν και το Dropbox σιγά σιγά κερδίζει στον τομέα του "diversity", όσον αφορά στην ποικιλομορφία του εργατικού δυναμικού του, δεν χρειάστηκε παρά ένα επικοινωνιακό λάθος για να ξεσηκώσει διαμαρτυρίες, κυρίως από την αντίπερα όχθη του Ατλαντικού.

Την Τετάρτη, η εταιρεία cloud storage δημοσιοποίησε την πιο πρόσφατη έκθεση της για την διαφορετικότητα, επιδεικνύοντας εξαιρετικές επιδόσεις σε όλους τους τομείς και κέρδη για τις γυναίκες, τους μαύρους και τους Ισπανόφωνους.

 

Πρόκειται αναμφισβήτητα για μία μεγάλη νίκη του Dropbox στον συγκεκριμένο τομέα, μετά τις καταγγελίες μίας Αφροαμερικανίδας, της Angelica Coleman ότι συνάντησε πολύ μεγάλα εμπόδια στην δουλειά της στην εταιρεία Dropbox εξαιτίας του φύλου και του χρώματος της επιδερμίδας της.

 

Παρά την πρόοδο, το Dropbox φαίνεται να αποτυγχάνει στο… μάρκετινγκ, τουλάχιστον με βάση τα σχόλια που βλέπουμε στο Twitter, λόγω της φωτογραφίας που επέλεξε για να γιορτάσει την πρόοδο της εταιρείας στον τομέα της διαφορετικότητας, της ποικιλομορφίας. Αν και στη φωτογραφία βλέπουμε τον CEO της εταιρείας, Drew Houston να βρίσκεται ανάμεσα σε γυναίκες και άντρες, δεν υπάρχει στην φωτογραφία κάποιο άτομο με περισσότερο σκούρα επιδερμίδα, με αποτέλεσμα την σφοδρή κριτική από πολλούς χρήστες του Twitter.
https://twitter.com/Dropbox/status/809089934501945344/
Η εταιρεία, δεν άφησε ασχολίαστη την κριτική και τις παρατηρήσεις, και δημοσίευσε ένα δελτίο τύπου στο οποίο διαβάζουμε πως “η φωτογραφία είχε στόχο να αναδείξει την αύξηση του αριθμού των γυναικών στις ανώτερες ηγετικές θέσεις. Αντιλαμβανόμαστε ότι δεν αντιπροσωπεύει πλήρως την ποικιλομορφία στο εργατικό δυναμικό που πασχίζουμε να έχουμε στο Dropbox. Η βελτίωση στον τομέα της ποικιλομορφίας είναι μία από τις πρώτες προτεραιότητες μας από το 2017 και μετά”.

 

Link.png Site: Inc.com