Η Tile έγινε γνωστή για τα Bluetooth trackers με τα οποία ο χρήστης μπορεί να ανιχνεύει τα προσωπικά του αντικείμενα.

Η Life360, μία εταιρεία όπου προσφέρει υπηρεσίες σε οικογένειες με τις οποίες τα μέλη μπορούν να παρακολουθούν την ασφάλεια των άλλων, εξαγόρασε την Tile. Η εξαγορά κόστισε $205 εκατομμύρια και αναμένεται να ολοκληρωθεί το πρώτο τρίμηνο του 2022. Ο σημερινός Διευθύνων Σύμβουλος της Tile, C.J. Prober, θα παραμείνει στο τιμόνι της εταιρείας, η οποία θα διατηρήσει την επωνυμία της ενώ αναμένεται να παραμείνουν και οι υπάλληλοι. Ο Prober μετά την ολοκλήρωση της εξαγοράς θα ενταχθεί στο διοικητικό συμβούλιο της Life360.

Η Life360 διαθέτει ήδη μια δημοφιλής εφαρμογή που επιτρέπει στα μέλη της οικογένειας να παρακολουθούν τις τοποθεσίες του άλλου, να ενημερώνονται για ατυχήματα κι άλλα. Μετά τη συγχώνευση με την Tile, η Life360 θα μπορεί να επιτρέψει στους χρήστες της να παρακολουθούν αντικείμενα αλλά και τα κατοικίδιά τους. Αυτό οφείλεται εν μέρει στο ότι αν και η εφαρμογή της Life360 προορίζεται για smartphone iOS και Android, ορισμένα φυσικά αντικείμενα, όπως οι αποσκευές ή ο σκύλος της οικογένειας, παρακολουθούνται καλύτερα από μεμονωμένες άλλες συσκευές παρά από το ίδιο το smartphone, το οποίο τις περισσότερες φορές παραμένει μαζί με τον κάτοχο.

Η πώληση δίνει επίσης στην Life360 πρόσβαση στην τεχνολογία του Tile Finding Network, όπου οι χρήστες με εγκατεστημένη την εφαρμογή της Tile στο smartphone τους μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν τα τηλέφωνά τους για τον εντοπισμό κοντινών αντικειμένων που έχασαν άλλοι. Η Life360 έχει ήδη 33 εκατομμύρια χρήστες, γεγονός που θα επεκτείνει το Tile Finding Network κατά 10 φορές, όπως ισχυρίζεται η εταιρεία. Η Life360 θα αποκτήσει επίσης πρόσβαση σε 27.000 καταστήματα λιανικής όπου πωλούνται προϊόντα Tile και σε περισσότερες από 1 εκατομμύριο συσκευές που διαθέτουν τεχνολογία Tile.

Η συσκευή εντοπισμού της Tile ξεκίνησε μέσω καμπάνιας crowfunding και ανακοινώθηκε ως ένα επαναστατικό προϊόν όταν πρωτοπαρουσιάστηκε. Έκτοτε έχει συγκεντρώσει πολλή ενθουσιώδη κάλυψη από τα ΜΜΕ σε σχέση με το μικρό μέγεθος της βάσης χρηστών της. Ωστόσο, νωρίτερα φέτος, η Apple παρουσίασε το AirTag, ένα προϊόν που μοιάζει με Tile Tracker αλλά με πρόσθετες τεχνολογίες και δυνατότητα αξιοποίησης ενός δικτύου περισσότερων από 1 δισεκατομμυρίου χρηστών iOS, καθιστώντας το πολύ μεγαλύτερο και επομένως πιο αποτελεσματικό από το Tile Finding Network.

Η Tile επέκρινε έντονα την Apple και ισχυρίστηκε ότι η εταιρεία παρουσίασε αντιανταγωνιστική συμπεριφορά κάνοντας αλλαγές στο iOS που ωφελούν το δίκτυο, το προϊόν και τις υπηρεσίες του δικού της AirTag έναντι του Tile Tracker. Αυτή η εξαγορά από την Life360 δίνει στην Tile τα κεφάλαια και τη βάση χρηστών για να παραμείνει «στη ζωή», ενώ βρίσκει έναν τρόπο να νικήσει την Apple (ή τουλάχιστον να επιβιώσει παράλληλα μαζί της) στο παιχνίδι εντοπισμού συσκευών.