Η εταιρεία Snap ανακοίνωσε πριν λίγες μέρες επίσημα την δική της πλατφόρμα gaming, για την εφαρμογή Snapchat.

Η εταιρεία έκανε γνωστά τα σχέδια της στο Partner Summit στο Los Angeles δηλώνοντας ότι θα ξεκινήσει άμεσα την διάθεση μίας σειράς παιχνιδιών που αναπτύχθηκαν ειδικά για το Snapchat, συμπεριλαμβανομένου και ενός παιχνιδιού που ανέπτυξε η ίδια και ονομάζεται Bitmoji Party. 

Η Snap λέει πως αυτό που καθιστά την δική της υπηρεσία gaming ξεχωριστή είναι ότι κάθε τίτλος έχει σχεδιαστεί για «high fidelity, synchronous» gameplay, κάτι που σημαίνει ότι μπορείτε να παίξετε σε πραγματικό χρόνο με τους φίλους σας απευθείας μέσα από την εφαρμογή.

Για να γίνει κάτι τέτοιο εφικτό, η εταιρεία επανασχεδίασε το χαρακτηριστικό chat προσθέτοντας ένα νέο «rocket» πλήκτρο, το οποίο σας επιτρέπει άμεσα να ξεκινήσετε να παίζετε ζωντανά με τους φίλους σας. Στην αρχή, η πλατφόρμα Snap Games θα διαθέτει έξι τίτλους, όλους βασισμένους σε HTML5, που θα καλύπτουν διάφορα είδη παιχνιδιού. Με το δικό της Bitmoji Party, που είναι εμπνευσμένο από το Mario Party της Nintendo, χρησιμοποιώντας το δικό σας 3D Bitmoji avatar, θα μπορείτε να παίξετε μία σειρά μίνι παιχνιδιών με έως και οκτώ φίλους σας τη φορά ενώ παράλληλα θα μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί τους χρησιμοποιώντας κείμενο ή φωνή.

Snap2.gif.83c7f770c374e860f7d9efd7e1dee4f1.gif

Η Snap συνεργάστηκε επίσης με τις εταιρείες Spry Fox, ZeptoLab, Game Closure, PikPok και Zynga. Η τελευταία ανέπτυξε το Tiny Royale που σχεδιάστηκε για την «vertical-video experience» του Snapchat και μπορείτε να παίξετε μόνοι σας ή με φίλους, ωσότου κάποιος μείνει… όρθιος στο τέλος (είναι τύπου «battle royale»).

Άλλα παιχνίδια είναι τα Alphabear Hustle, C.A.T.S. (Crash Arena Turbo Stars) Drift Race, Snake Squad και Zombie Rescue Squad. Αν και όλα τους είναι free-to-play τίτλοι, θα χρειάζεται να βλέπετε διαφημίσεις έξι δευτερολέπτων σε διάφορα σημεία ωστόσο μελλοντικά θα υπάρξουν και άλλοι τρόποι να κερδίσουν χρήματα οι developers.

H πλατφόρμα Snap Games θα είναι μία «κλειστή πλατφόρμα», σε αντίθεση με αυτή του Facebook Messenger, επειδή η Snap επιθυμεί να δώσει περισσότερο βάρος στην ποιότητα και λιγότερο στην ποσότητα.

Engadget