Το Shazam, η δημοφιλής υπηρεσία που παρέχει τη δυνατότητα αναγνώρισης ενός μουσικού κομματιού από ένα δείγμα 30 δευτερολέπτων, ανακοίνωσε χθες ορισμένα στατιστικά στοιχεία που αφορούν την εταιρεία. Η πελατειακή βάση του Shazam τους τελευταίους έξι μήνες σημείωσε αύξηση στον αριθμό μελών από 50εκατ. σε 75εκατ. ενώ γνωστοποιήθηκε ότι πάνω από 1 δισεκατομμύριο τραγούδια έχουν αναγνωρισθεί μέχρι σήμερα. Σύμφωνα με τον διευθύνων σύμβουλο της εταιρείας Andrew Fisher, ο αριθμός των μελών θα ξεπεράσει τα 100εκατ. μέχρι το τέλος της χρονιάς.

 

Το Shazam μπορεί να χαρακτηριστεί ως παγκόσμιο φαινόμενο, καθώς μέσα από συνεργασίες με παρόχους και κατασκευαστές κινητών τηλεφώνων (iPhone, Android, Nokia), κατάφερε να κερδίσει πελάτες σε πάνω από 200 χώρες.

 

Η υπηρεσία, πέραν της αναγνώρισης τίτλου ενός μουσικού κομματιού διαθέτει και άλλες δυνατότητες όπως την αγορά του, προβολή των ημερομηνιών που διεξάγουν συναυλίες οι καλλιτέχνες του κομματιού καθώς και την αγορά εισιτηρίων για αυτές. Ακόμα υπάρχει συνεργασία με διάφορες υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης, έτσι ώστε οι χρήστες να μοιράζονται και να προτείνουν μουσική.

 

Η Shazam Entertainment ιδρύθηκε το 2002 με έδρα το Λονδίνο και το 2009 ανακοίνωσε το πέρασμα στην κερδοφορία και παράλληλα την έναρξη ενός νέου γύρου χρηματοδότησης στην οποία συμμετέχει η Kleiner Perkins Caufield και Byers. Στην λίστα των επενδυτών συγκαταλέγονται επίσης η DN Capital και Acacia Capital Partners.

 

Link.png Site: techcrunch.com