Σαράντα χιλιάδες είναι περίπου οι αιτήσεις μεταφοράς τηλεφωνικών συνδέσεων από τον ΟΤΕ σε άλλες εταιρείες που δεν έχουν εκτελεσθεί ακόμα, ένα νούμερο που με δυσκολία μπορεί να ικανοποιηθεί εντός των καθορισμένων προθεσμιών.

 

Μόνο την εβδομάδα από τις 28 Σεπτεμβρίου έως τις 5 Οκτωβρίου κατατέθηκαν από τους εναλλακτικούς φορείς σταθερής τηλεφωνίας 17.000 αιτήσεις για μεταφορά τηλεφωνικών συνδέσεων στο δίκτυό τους (απελευθέρωση του τελευταίου άκρου του δικτύου του ΟΤΕ - παράδοση τοπικού βρόχου), όταν ένας συνήθης εβδομαδιαίος μέσος όρος είναι οι 7.000.

 

Σύμφωνα με την Ναυτεμπορική, το θέμα στη σταθερή τηλεφωνία και το Internet (συνδέσεις ADSL) δεν είναι η ζήτηση αλλά η ικανοποίησή της.

 

Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι αφενός οι μεγάλες καθυστερήσεις στην ικανοποίηση των αιτημάτων καταναλωτών για σύνδεση με το δίκτυο εταιρείας εκτός ΟΤΕ, αφετέρου η προβληματική εξυπηρέτηση των ήδη συνδεδεμένων με εναλλακτικό φορέα σε περιπτώσεις βλαβών, καθώς δεν έχουν ολοκληρωθεί οι σχετικές συμφωνίες.

 

Αποτελεί συχνό φαινόμενο σε περίπτωση βλάβης ο Οργανισμός να ισχυρίζεται πως φταίει ο εναλλακτικός φορέας και ο εναλλακτικός φορέας πως φταίει ο ΟΤΕ.

 

Πρωταγωνιστές στα αιτήματα για νέες συνδέσεις είναι η Forthnet και η Tellas, ενώ το τελευταίο διάστημα έχουν αυξηθεί σημαντικά ο νέες αιτήσεις από τις On Telecoms και HellasOnLine.

 

Το όλο θέμα βεβαίως αποτελεί και το βασικό λόγο των «καυγάδων» μεταξύ του ΟΤΕ και της EETT και των προστίμων που επιβάλει η Επιτροπή στον Οργανισμό.

 

Mμε αφορμή την επιβολή του νέου προστίμου την περασμένη Παρασκευή, για την προβληματική παράδοση των τηλεφωνικών γραμμών, o OTE χαρακτήρισε εξωπραγματικούς τους όρους και τους χρόνους που του τίθενται από την Επιτροπή, ενώ πρόσθεσε πως θεωρεί και το νέο αυτό πρόστιμο της ΕΕΤΤ παράνομο και θα προσφύγει στη δικαιοσύνη.

 

Source.png Πηγή: news.in.gr