Προς το περιεχόμενο

World Of Warcraft Topic v1


Aias

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 24,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Το vanilla όντως είχε πολλά προβλήματα, κυρίως στο balance, όμως πέρα από την νοσταλγία, η φιλοσοφία του ήταν αυτή που άρεσε στον κόσμο και το επιθυμεί.

 

Παράδειγμα, οι παλιοί θυμούνται τι world pvp έπαιζε σε STV, Tarren Mill vs South shore ή Silithus πριν μπουν τα BG. Με το TBC όμως η Blizz άλλαξε ξεκάθαρα φιλοσοφία στο PVP με την εισαγωγή της Arena, tournaments,e-sport κτλ. Άλλο παράδειγμα είναι το gear, που πλέον δεν λέει τίποτα και έχουμε ελεεινά addons όπως το gearscore. Αρχικά η φιλοσοφία του Epic item ήταν ότι όντως είναι Epic και αυτός που το έχει δεν το έχει τυχαία (στις περισσότερες των περιπτώσεων), η φιλοσοφία αυτή άλλαξε όμως και ήρθε η lootάδικη λογική του WotLK. Τι να πω για το PvE; που κατά τα άλλα είναι και το δυνατό σημείο του WoW. Δεν είναι τυχαίο που όταν μιλάμε για encounters αναφερόμαστε σχεδόν αποκλειστικά σε Vanilla content.

 

To development team έχει αλλάξει, έχουν γίνει λάθη, πολλά τα έχουν παραδεχτεί. Δεν είναι τυχαίο νομίζω το ότι στο cataclysm κάποια πράγματα τα γυρίζουν σε στυλ Vanilla.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το vanilla όντως είχε πολλά προβλήματα, κυρίως στο balance, όμως πέρα από την νοσταλγία, η φιλοσοφία του ήταν αυτή που άρεσε στον κόσμο και το επιθυμεί.

 

Παράδειγμα, οι παλιοί θυμούνται τι world pvp έπαιζε σε STV, Tarren Mill vs South shore ή Silithus πριν μπουν τα BG. Με το TBC όμως η Blizz άλλαξε ξεκάθαρα φιλοσοφία στο PVP με την εισαγωγή της Arena, tournaments,e-sport κτλ. Άλλο παράδειγμα είναι το gear, που πλέον δεν λέει τίποτα και έχουμε ελεεινά addons όπως το gearscore. Αρχικά η φιλοσοφία του Epic item ήταν ότι όντως είναι Epic και αυτός που το έχει δεν το έχει τυχαία (στις περισσότερες των περιπτώσεων), η φιλοσοφία αυτή άλλαξε όμως και ήρθε η lootάδικη λογική του WotLK. Τι να πω για το PvE; που κατά τα άλλα είναι και το δυνατό σημείο του WoW. Δεν είναι τυχαίο που όταν μιλάμε για encounters αναφερόμαστε σχεδόν αποκλειστικά σε Vanilla content.

 

To development team έχει αλλάξει, έχουν γίνει λάθη, πολλά τα έχουν παραδεχτεί. Δεν είναι τυχαίο νομίζω το ότι στο cataclysm κάποια πράγματα τα γυρίζουν σε στυλ Vanilla.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το vanilla όντως είχε πολλά προβλήματα, κυρίως στο balance, όμως πέρα από την νοσταλγία, η φιλοσοφία του ήταν αυτή που άρεσε στον κόσμο και το επιθυμεί.

 

Παράδειγμα, οι παλιοί θυμούνται τι world pvp έπαιζε σε STV, Tarren Mill vs South shore ή Silithus πριν μπουν τα BG. Με το TBC όμως η Blizz άλλαξε ξεκάθαρα φιλοσοφία στο PVP με την εισαγωγή της Arena, tournaments,e-sport κτλ. Άλλο παράδειγμα είναι το gear, που πλέον δεν λέει τίποτα και έχουμε ελεεινά addons όπως το gearscore. Αρχικά η φιλοσοφία του Epic item ήταν ότι όντως είναι Epic και αυτός που το έχει δεν το έχει τυχαία (στις περισσότερες των περιπτώσεων), η φιλοσοφία αυτή άλλαξε όμως και ήρθε η lootάδικη λογική του WotLK. Τι να πω για το PvE; που κατά τα άλλα είναι και το δυνατό σημείο του WoW. Δεν είναι τυχαίο που όταν μιλάμε για encounters αναφερόμαστε σχεδόν αποκλειστικά σε Vanilla content.

 

To development team έχει αλλάξει, έχουν γίνει λάθη, πολλά τα έχουν παραδεχτεί. Δεν είναι τυχαίο νομίζω το ότι στο cataclysm κάποια πράγματα τα γυρίζουν σε στυλ Vanilla.

 

Ακριβώς...

 

Όπως και να έχει όμως, wrath ftw δεν νομίζω να λέω ούτε σε 100 χρόνια... ήταν ότι πιο άθλιο στα χρονικά του WoW (κατ'εμένα πάντα).

 

Ελπίζουμε στο Cataclysm...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το vanilla όντως είχε πολλά προβλήματα, κυρίως στο balance, όμως πέρα από την νοσταλγία, η φιλοσοφία του ήταν αυτή που άρεσε στον κόσμο και το επιθυμεί.

 

Παράδειγμα, οι παλιοί θυμούνται τι world pvp έπαιζε σε STV, Tarren Mill vs South shore ή Silithus πριν μπουν τα BG. Με το TBC όμως η Blizz άλλαξε ξεκάθαρα φιλοσοφία στο PVP με την εισαγωγή της Arena, tournaments,e-sport κτλ. Άλλο παράδειγμα είναι το gear, που πλέον δεν λέει τίποτα και έχουμε ελεεινά addons όπως το gearscore. Αρχικά η φιλοσοφία του Epic item ήταν ότι όντως είναι Epic και αυτός που το έχει δεν το έχει τυχαία (στις περισσότερες των περιπτώσεων), η φιλοσοφία αυτή άλλαξε όμως και ήρθε η lootάδικη λογική του WotLK. Τι να πω για το PvE; που κατά τα άλλα είναι και το δυνατό σημείο του WoW. Δεν είναι τυχαίο που όταν μιλάμε για encounters αναφερόμαστε σχεδόν αποκλειστικά σε Vanilla content.

 

To development team έχει αλλάξει, έχουν γίνει λάθη, πολλά τα έχουν παραδεχτεί. Δεν είναι τυχαίο νομίζω το ότι στο cataclysm κάποια πράγματα τα γυρίζουν σε στυλ Vanilla.

 

Ακριβώς...

 

Όπως και να έχει όμως, wrath ftw δεν νομίζω να λέω ούτε σε 100 χρόνια... ήταν ότι πιο άθλιο στα χρονικά του WoW (κατ'εμένα πάντα).

 

Ελπίζουμε στο Cataclysm...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με την ελπίδα θα μείνουμε/τε μιας κ εγώ δεν το αρχίζω ξανά...καλύτερα να θυμάμαι ωρές εποχές tbc παρά να παίζω ένα παιχνίδι που απλά κατέλληξε να είναι trend...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με την ελπίδα θα μείνουμε/τε μιας κ εγώ δεν το αρχίζω ξανά...καλύτερα να θυμάμαι ωρές εποχές tbc παρά να παίζω ένα παιχνίδι που απλά κατέλληξε να είναι trend...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοιτα γενικα εγω περναω ομορφα την ωρα μου οσο ειμαι μεσα.

Ναι οκ, τα επικ εχουν σταματησει να εχουν την παραμικρη αξια ( χαρακτηριστικο οτι εχω απο τωρα 3 επικ με την 78αρα DK μου ), ναι ολα τα emo kids εχουν αποκτησει το μεγαλυτερο ego ever αλλα ακομα ρε συ..

Εχει τη φαση του το να προσπαθω με φιλαρακια μου να κανω κατι το οποιο αντικειμενικα ειναι δυσκολο. (LK 10 hc πχ)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοιτα γενικα εγω περναω ομορφα την ωρα μου οσο ειμαι μεσα.

Ναι οκ, τα επικ εχουν σταματησει να εχουν την παραμικρη αξια ( χαρακτηριστικο οτι εχω απο τωρα 3 επικ με την 78αρα DK μου ), ναι ολα τα emo kids εχουν αποκτησει το μεγαλυτερο ego ever αλλα ακομα ρε συ..

Εχει τη φαση του το να προσπαθω με φιλαρακια μου να κανω κατι το οποιο αντικειμενικα ειναι δυσκολο. (LK 10 hc πχ)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοιτα γενικα εγω περναω ομορφα την ωρα μου οσο ειμαι μεσα.

Ναι οκ, τα επικ εχουν σταματησει να εχουν την παραμικρη αξια ( χαρακτηριστικο οτι εχω απο τωρα 3 επικ με την 78αρα DK μου ), ναι ολα τα emo kids εχουν αποκτησει το μεγαλυτερο ego ever αλλα ακομα ρε συ..

Εχει τη φαση του το να προσπαθω με φιλαρακια μου να κανω κατι το οποιο αντικειμενικα ειναι δυσκολο. (LK 10 hc πχ)

 

Ω ναι.

 

Και έχει φάση να μπορείς να παίζεις 3-4 ωρίτσες και μετά να ζεις, από το να grindάρεις και να farmάρεις 14-15 ώρες και να αποκόβεσαι από τον έξω κόσμο..

 

Το Vanilla ήταν hardcore και λατρεύτηκε από τους λίγους. Επειδή όμως είναι mmo δεν θα μπορούσε να σταθεί έτσι... γιατί ακριβώς αφορούσε τους λίγους.

 

Ακόμα σκέφτομαι ότι κάποτε τρέχαμε μέχρι τα 40 με τα πόδια στην Azeroth και μέχρι τα 60 με απλό mount και στη συνέχεια χωρίς flying mount στα Outlands και με απλό mount στη Northrend και μου σηκώνεται η τρίχα κάγκελο.

 

Μου κάνει εντύπωση βέβαια που κάποιοι εκνευρίζεστε με το gear score και παράλληλα προτάσσετε τα epic items. Δηλαδή τα epic για τα οποία γκρινιάζετε δεν ήταν το gearscore της εποχής? Μα φυσικά και ήταν, απλώς δεν είχε αυτή την ωμότητα που έχει σήμερα.

 

Ήταν καιρός να περιοριστούν τα e-pennies με τις μωβιές. Όποιος θέλει μπορεί να προσπαθήσει τα achievements για να τονώσει το ego του. Δεν γίνεται items που επηρεάζουν το gameplay να τα έχουν 500-1000 άτομα σε όλο το παιχνίδι, για να αισθάνονται οι συγκεκριμένοι θεοί. ;)

 

---------- Προσθήκη στις 08:21 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 07:56 ----------

 

 

Σωστή απάντηση :

 

 

imag0026kh.jpg

 

 

:P

 

 

:shock::confused:

 

Νομίζω ότι ήρθε καιρός να βρεις νέτο (από το γκομενέτο) γιατί έχει αρχίσει και γίνεται επικίνδυνη η καταστασή σου :P :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοιτα γενικα εγω περναω ομορφα την ωρα μου οσο ειμαι μεσα.

Ναι οκ, τα επικ εχουν σταματησει να εχουν την παραμικρη αξια ( χαρακτηριστικο οτι εχω απο τωρα 3 επικ με την 78αρα DK μου ), ναι ολα τα emo kids εχουν αποκτησει το μεγαλυτερο ego ever αλλα ακομα ρε συ..

Εχει τη φαση του το να προσπαθω με φιλαρακια μου να κανω κατι το οποιο αντικειμενικα ειναι δυσκολο. (LK 10 hc πχ)

 

Ω ναι.

 

Και έχει φάση να μπορείς να παίζεις 3-4 ωρίτσες και μετά να ζεις, από το να grindάρεις και να farmάρεις 14-15 ώρες και να αποκόβεσαι από τον έξω κόσμο..

 

Το Vanilla ήταν hardcore και λατρεύτηκε από τους λίγους. Επειδή όμως είναι mmo δεν θα μπορούσε να σταθεί έτσι... γιατί ακριβώς αφορούσε τους λίγους.

 

Ακόμα σκέφτομαι ότι κάποτε τρέχαμε μέχρι τα 40 με τα πόδια στην Azeroth και μέχρι τα 60 με απλό mount και στη συνέχεια χωρίς flying mount στα Outlands και με απλό mount στη Northrend και μου σηκώνεται η τρίχα κάγκελο.

 

Μου κάνει εντύπωση βέβαια που κάποιοι εκνευρίζεστε με το gear score και παράλληλα προτάσσετε τα epic items. Δηλαδή τα epic για τα οποία γκρινιάζετε δεν ήταν το gearscore της εποχής? Μα φυσικά και ήταν, απλώς δεν είχε αυτή την ωμότητα που έχει σήμερα.

 

Ήταν καιρός να περιοριστούν τα e-pennies με τις μωβιές. Όποιος θέλει μπορεί να προσπαθήσει τα achievements για να τονώσει το ego του. Δεν γίνεται items που επηρεάζουν το gameplay να τα έχουν 500-1000 άτομα σε όλο το παιχνίδι, για να αισθάνονται οι συγκεκριμένοι θεοί. ;)

 

---------- Προσθήκη στις 08:21 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 07:56 ----------

 

 

Σωστή απάντηση :

 

 

imag0026kh.jpg

 

 

:P

 

 

:shock::confused:

 

Νομίζω ότι ήρθε καιρός να βρεις νέτο (από το γκομενέτο) γιατί έχει αρχίσει και γίνεται επικίνδυνη η καταστασή σου :P :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μόνο καλό είναι ότι όντως δεν χρειάζεται να παίζεις πολλές ώρες για να δεις content, γιατί κι εγώ προσωπικά δεν έχω τον χρόνο που είχα τότε.

 

Απο κει και πέρα το high end game του Vanilla ήταν hardcore, όπως θα έπρεπε γι αυτό λατρεύτηκε από πολλούς. Η ουσία του MMO είναι η διάκριση, δεν μπορεί όλοι να τα κάνουν όλα. Αν ήταν έτσι μπορείς να παίξεις ένα single player παιχνίδι. Το WoW εξαρχής δεν απευθυνόταν σε hardcore κοινό πχ τύπου UO players κτλ. αλλά σε πιο mainstream.

 

Το οτι έπρεπε να κοπιάσεις για να κάνεις κάτι σου έδινε την ευχαρίστηση της επιτυχίας, το να τα έχεις όλα έτοιμα δεν λέει τίποτα. Τώρα το πρώτο mount δεν λέει κάτι, τότε που δανειζόσουν απο guild και φίλους για να το πάρεις, έλεγε. Γιατί στην τελική το mount pixel είναι δεν είναι κάτι απτό, αυτό που παίρνεις στην ουσία είναι το επίτευγμα. Όσο πιο δύσκολο, τόσο μεγαλύτερη η ευχαρίστηση.

 

Το Epic δεν είχε την φιλοσοφία του gearscore όπως είπα και προηγουμένως, ούτε ήταν ο απόλυτος αυτοσκοπός που είναι το gearscore σήμερα. Το Epic σήμαινε ότι αυτός που το είχε δεν το είχε τυχαία, ήξερε να παίζει, ήξερε το class του και φυσικά είχε και άπειρο χρόνο για να το αποκτήσει. Τώρα το μεγάλο gearscore δεν λέει τίποτα μιας κι αυτός που το έχει δεν σημαίνει οτι ξέρει να παίζει, έχω πετύχει άπειρους facerollers σε περιτύλιγμα ICC.

 

To e-penis υπάρχει ακόμα, σε χειρότερη μορφή βέβαια. Πάντα θα υπάρχει σε όλα τα ΜΜΟ, γιατί υπάρχει ανταγωνισμός. Αυτή είναι η λογική των ΜΜΟ, είτε είναι hardcore, είτε casual, αλλιώς αν είναι μόνο για το social aspect καλύτερα να παίζεις Hello kitty adventure, Habbo hotel ή Penguin club, άσε που κι εκεί υπάρχει e-penis αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία.:P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μόνο καλό είναι ότι όντως δεν χρειάζεται να παίζεις πολλές ώρες για να δεις content, γιατί κι εγώ προσωπικά δεν έχω τον χρόνο που είχα τότε.

 

Απο κει και πέρα το high end game του Vanilla ήταν hardcore, όπως θα έπρεπε γι αυτό λατρεύτηκε από πολλούς. Η ουσία του MMO είναι η διάκριση, δεν μπορεί όλοι να τα κάνουν όλα. Αν ήταν έτσι μπορείς να παίξεις ένα single player παιχνίδι. Το WoW εξαρχής δεν απευθυνόταν σε hardcore κοινό πχ τύπου UO players κτλ. αλλά σε πιο mainstream.

 

Το οτι έπρεπε να κοπιάσεις για να κάνεις κάτι σου έδινε την ευχαρίστηση της επιτυχίας, το να τα έχεις όλα έτοιμα δεν λέει τίποτα. Τώρα το πρώτο mount δεν λέει κάτι, τότε που δανειζόσουν απο guild και φίλους για να το πάρεις, έλεγε. Γιατί στην τελική το mount pixel είναι δεν είναι κάτι απτό, αυτό που παίρνεις στην ουσία είναι το επίτευγμα. Όσο πιο δύσκολο, τόσο μεγαλύτερη η ευχαρίστηση.

 

Το Epic δεν είχε την φιλοσοφία του gearscore όπως είπα και προηγουμένως, ούτε ήταν ο απόλυτος αυτοσκοπός που είναι το gearscore σήμερα. Το Epic σήμαινε ότι αυτός που το είχε δεν το είχε τυχαία, ήξερε να παίζει, ήξερε το class του και φυσικά είχε και άπειρο χρόνο για να το αποκτήσει. Τώρα το μεγάλο gearscore δεν λέει τίποτα μιας κι αυτός που το έχει δεν σημαίνει οτι ξέρει να παίζει, έχω πετύχει άπειρους facerollers σε περιτύλιγμα ICC.

 

To e-penis υπάρχει ακόμα, σε χειρότερη μορφή βέβαια. Πάντα θα υπάρχει σε όλα τα ΜΜΟ, γιατί υπάρχει ανταγωνισμός. Αυτή είναι η λογική των ΜΜΟ, είτε είναι hardcore, είτε casual, αλλιώς αν είναι μόνο για το social aspect καλύτερα να παίζεις Hello kitty adventure, Habbo hotel ή Penguin club, άσε που κι εκεί υπάρχει e-penis αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία.:P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...