Προς το περιεχόμενο

web design


pds1988

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καταρχήν γειά σε όλους.Θα ήθελα να με βοηθήσετε να κατασκευάσω την πρώτη μου σελίδα στo internet.Αν γίνετε δώστε λεπτομερής οδηγίες γιατί είμαι και αρχάριος.Πιστεύω πως με την βοηθειά σας θα τα καταφέρω να πραγματοποιήσω το όνειρό μου.Τhanks everybody!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 70
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Όπως θα καταλαβαίνεις, δεν είναι κάτι που μπορείς να κάνεις από την μια στιγμή στην άλλη. :)

Θέλει χρόνο και διάθεση για να κάνεις κάτι που να βλέπεται, τουλάχιστον. :)

 

Είναι πολύ εύκολο να σου πούμε να κατεβάσεις 1 πρόγραμμα και να πας σε μια σελίδα να διαβάσεις ή να την φτιάξεις σε ένα πρόγραμμα σαν το FrontPage που έχει έτοιμα πραγματάκια κι εσύ απλώς να βάλεις το κείμενο που θες.

Μάλλον όμως δεν θα σε καλύψουν. :)

Πες μας τί θέλεις, πως την φαντάζεσαι και τί γνωρίζεις σχετικά. :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως είπε και η Cristina το FrontPage κάνει αυτή την δουλειά αλλά μην περιμένεις και πολλά. Το Photoshop πάντως κάνει αυτή την δουλειά όπως την θες, αρκεί να ξέρεις πως να το χρησιμοποιήσεις και να ξέρεις τι θες να κάνεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπομονή και διάθεση έχω.Επίσης ξέρω πως δεν γίνεται από την μία στιγμή στην άλλη να το τελειώσω.Μέσα στο site μου (αν το φτιάξω ποτέ)θα ήθελα να βάλω photo και κανα τραγουδάκι(για download).Γνώσεις πάνω στο web design δεν έχω γι αυτό άλλωστε ζητάω βοήθεια.Δηλαδή αν κατάλαβα καλά Christina μου λές

πως για να κάνω κάτι καλό δε με σώνει ούτε το frontpage??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To Frontpage einai ena arketa kalo programma alla den sou dinei dinatotites polles.

Einai gia html kodika kai oxi php , asp.

Mporeis na kaneis tin selida pou thes kai na einai kai poli kali

 

Mporeis na katevaseis kai to swish pou einai gia flash animation kai na ta sindiaseis.

http://www.swishzone.com/

kalo kouragio!