Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

φιλικά να κάνω μια διόρθωση γιατί το βλέπω αρκετά συχνά:

ιστοσελίδα είναι το σωστό...

απο τον ιστό και όχι το ιστίο...

:-D

Εντάξει το διόρθωσα. Απο το ιστίο ρε γμτ... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Θα μπορούσαμε να την πούμε και πανιοσελίδα???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

• 2 εβδομάδες αργότερα...

Δεν είναι ακριβώς "διασκεδαστικό site", είναι όμως για μένα το καλύτερο -μακράν- βιβλιοπωλείο στο internet. Ελπίζω να μην εκληφθεί ως γκρίζα διαφήμιση ή κάτι παρόμοιο.

http://www.alibris.com

• 1 μήνα μετά...
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Στο καινούριο γήπεδο Emirates της Arsenal κυματίζει η σημαία του ψευδοκράτους της "Βόρειας" Κύπρου.

Όποιον τον ενδιαφέρει, ας ψηφίσει ως ένδειξη διαμαρτυρίας.

http://www.petitiononline.com/cy1974/petition.html

Η Arsenal εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση:

Arsenal season ticket holder and Embargoed! member Mete Ahmed recently had to stand up for his rights when his club received complaints about his displaying the TRNC flag at Arsenal's matches. Turkish Cypriot Mete refused to take down his flag when asked by officials at the new Emirates Stadium and was subsequently informed that the club would investigate the matter.

Mete recently received a letter from Arsenal FC's Stadium Assistant Manager Mark Pearce advising him that he is entitled to fly his TRNC flag in the designated area at the stadium. The letter also stated that the club is fully aware of the political sensitivites surrounding Cyprus and the complaint had been carefully considered. While Arsenal acknowledged the presence of the TRNC flag would upset some fans, the club, having taken advice from the UK Home Office, did not feel this was sufficient grounds to refuse Mete the right to fly his flag. Pearce also wrote that the club believed had the complaint been upheld, it would be tantamount to the club discriminating against Turkish Cypriots; although the TRNC is only recognised by Turkey, Arsenal accept the TRNC flag is the national flag of Turkish Cypriots.

The TRNC's London Representative Office also supplied Arsenal with evidence surrounding the flag issue, including the outcome of the case against Transport for London (TfL), who had refused advertising from the TRNC's London Tourism Board on the grounds that the TRNC did not officially exist. TfL lost the case.

A delighted Mete told Embargoed!, "I'm glad the club I've supported all my life saw common sense and allowed me to continue waving my TRNC flag. Like everyone, I'm proud of my roots and was offended when Arsenal asked me to remove the flag. The UK is a country based on equality and sport is about bringing everyone together, so it was shocking a football club could want to discriminate against its Turkish Cypriot fans." He continued, "Now Arsenal has given the green light on the TRNC flag, I hope other clubs and sports follow its lead so we Turkish Cypriots can also be on the global sporting map."

Οι υπογραφές πλησιάζουν ήδη τις 3.000 με την ψηφοφορία να τρέχει μόνο ελάχιστες μέρες.

Αυτό ας το αποφασίσει ο υπεύθυνος moderator και αν κρίνει ότι δεν είναι "ενδιαφέρον site" ας σβήσει το μήνυμα. Εγώ απλώς το έγραψα γιατί μου φάνηκε ότι ίσως ενδιαφέρει κάποιους. Παιδιά, συγνώμη εκ των προτέρων αν ενοχληθήκατε.

Site με...καθημερινά video απόγνωσης και πολλών νεύρων, πολύ γέλιο!

Το καλύτερο απ'όλα αυτό εδώ...

http://www.ebaumsworld.com/2006/07/hissyfit.html

re paidia kanena site me viedaokia kinhtwn?tosa ebgale sth fora o euaggelatos

Xwris pareksigisi file alla de nomizw oti to thread ayto afora tetoiou eidous pramata kai ama to psakseis ligaki tha to katalaveis kai monos sou (toulaxiston to part me ton evaggelato parapempei kapou). An de mporeis na kaneis edit to sigkekrimeno post nomizw oti kapoios mod. tha prepei na to svisei.

http://www.bleep.gr/

Η ιστοσελίδα του ομώνυμου ψηφιακού περιοδικού δυτικής Μακεδονίας.

Αρκετά ενδιαφέρουσα.

Αυτό που τα σπάει πραγματικά, είναι το ραδιόφωνο της.

Ακούστε τώρα live και κόψτε φλεύες. Σημαντικό: εξαιρετική ποιότητα ήχου!

(Απαιτεί winamp 5x)

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...