Προς το περιεχόμενο

Ti ftei?

Kappas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Exo to router intracom jetspeed 520 ke iparxi kapio provlima me ti sindesi...to WAN led ine anameno pu simeni oti epikinoni me to dslam(sosta?)...pira tin tellas gia na me voithisi na setaro to router gia na sindetho alla tipota...bori kapios na me voithisi me to configuration?(adslgr den vrika kati pu ne me voithisi)

euxaristo

(ksexasa na anafero oti toxo sindesi me to pc meso ethernet)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Exo to router intracom jetspeed 520 ke iparxi kapio provlima me ti sindesi...to WAN led ine anameno pu simeni oti epikinoni me to dslam(sosta?)...pira tin tellas gia na me voithisi na setaro to router gia na sindetho alla tipota...bori kapios na me voithisi me to configuration?(adslgr den vrika kati pu ne me voithisi)

euxaristo

(ksexasa na anafero oti toxo sindesi me to pc meso ethernet)

http://www.otenet.gr/hd/

kai aristera gia to 520 pos to setareis gia ethernet.apla sto user name bazeis tis tellaskai oxi tou ote.kata ta alla ola einai idia ektos APO TA DNS POU THA DOSEIS TIS TELLAS.PARTOUS NA STA POUN.otan anabei to wan led exei sigxronisei me ton ote.opos leo einai to proto bima.to deutero ine to loopback test alla min anaferthoume se auto.to theoroume oti o ote den exei kanei blakia kai oti pezei sosta.ti to pernete auto to modem.ax

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...